Nákupem ojetiny v zimě lze významně ušetřit. Lepší cena ale není jedinou výhodou 
                                            
                
                                    
                
                                                    
                        Zima je ideální dobou pro koupi ojetého auta, a to nejen kvůli zpravidla nižší ceně. Chladné počasí a zhoršené podmínky na silnicích při zkušební jízdě mnohem lépe prověří jeho skutečnou kondici. Závady, které by se za teplého počasí neobjevily, dostanou v mrazu či vlhku vyniknout v plné nahotě. Kupujícímu tedy kromě zjištění pravého stavu vznikne i prostor pro jednání o případné slevě.
                    
                             
        
                                                        
                
        
                        
                        
                                
                    
                        
                        STK čekají velké změny. V budoucnu možná dojde i na měření tloušťky plechu
                                            
                
                                    
                
                                                    
                        Zatímco dnes se povinná prohlídka auta na stanicích technické kontroly (STK) zaměřuje především na evidenční údaje a mechanické schopnosti vozu, v blízké budoucnosti by ve velké míře mělo dojít i na elektroniku a bezpečnostní systémy.  Diskutuje se také o změně časového intervalu kontroly na kilometrový či o měření tloušťky plechů.
                    
                             
        
                                                        
                
        
                        
                        
                                
                    
                        
                        Peugeot a Citroën v problémech. Do servisu zamíří přes půl milionu automobilů
                                            
                
                                    
                
                                                    
                        Francouzská automobilová velmoc PSA svolává do servisů více než 530 tisíc peugeotů a citroënů s tříválcovými motory o objemu 1.2 litru. Na vině je možné poškození vakuové pumpy a selhání posilovače brzd. Závada se již potvrdila v 17 případech, přičemž u dvou z nich skončila nehodou. Cestující vyvázli bez zranění.