Úřad práce zruší desítky poboček. Přibývá napadení i výhrůžek zaměstnancům, říká ředitel
Volkswagen Polo
Výpis příspěvků ke štítku „Volkswagen Polo“
TEST: Volkswagen Polo je normální auto do nenormální doby. Před kavárnou ale neoslní
Nepřízní osudu stíhaná kategorie malých aut nabízí stále modely, které slouží svému původnímu účelu. Volkswagen Polo je bratrancem Škody Fabia a Seatu Ibiza a ani nedávný facelift nezměnil nic na praktickém vyznění modelu vyráběného bezmála pět dekád.
Mercedesy musely do servisu častěji než Alfy. Neznamená to nízkou kvalitu, tvrdí odborníci
Majitelé vozů Mercedes-Benz museli v loňském roce nejčastěji navštívit autorizovaný servis v rámci oficiální svolávací akce. Smyslem těchto návštěv je vyřešení potenciálně nebezpečných závad, které vznikly chybami při výrobě nebo problémy na straně subdodavatelů. Statistiku svolávacích akcí zpracovává specializovaný web svolavacky.cz.
Volkswagen Polo GTI: Kapesní raketa se vůbec nemění. Rodinný vůz to ale není
Novinářské vozy tvoří mezi autem a žurnalistou svazek, který trvá necelý týden. Někdy je bolestivý, často trochu nijaký a občas naopak výjimečný. To je na chutích a preferencích každého z nás. Volkswagen Polo GTI je hbité, mrštné a funkční. Rozhodně patří k těm autům, které bych si přál řídit déle než pouhý týden.
Nový Volkswagen Taigo pochází z Brazílie, sedí na podvozku Pola a nestojí mnoho
Nový Volkswagen Taigo je vůbec prvním modelem z Wolfsburgu, který obdržel karoserii typu SUV kupé. Vychází z brazilského modelu VW Nivus, ale oproti němu má více technologických vychytávek a především bezpečnostním prvků. Se zajímavou cenovou nabídkou nebude na trhu rozhodně bez šancí.
Test: Volkswagen Polo R-Line je vzorem současných autoprcků. Ale ta cena…
Uvnitř je prostorný a dospělý. Zvenku zase dynamický a sportovní. Takový je Volkswagen Polo aktuální generace, který si do našeho testu našel cestu s motorizací 1.0 TSi a v ostře stylizované verzi R-Line. Něčím hodně potěšil, něčím zase lehce zklamal.
Modernizovaný Volkswagen Polo GTI míří do předprodeje. Ceny začínají na 670 900 Kč
Volkswagen nedávno modernizoval svůj stěžejní malý hatchback Polo a spolu s ním i vrcholný derivát GTI. Pod kapotou nadále dřímá dvoulitrový benzinový čtyřválec, který momentálně disponuje výkonem 207 koní. Nově je spjat výhradně se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. Drobných změn se pak dočkal i exteriér a interiér. Čeští zákazníci už mohou nové Polo GTI objednávat, ceny startují na 670 900 Kč.
Volkswagen představuje malé SUV-kupé Taigo. Zaujme designem i velkým kufrem
Automobilka Volkswagen vstupuje do přeplněného segmentu kompaktních crossoverů s novým modelem Taigo. Zákazníky chce nalákat zejména na atraktivní karoserii SUV-kupé, stylový a zároveň moderní interiér, prostornou kabinu i zavazadelník, ale také na tradiční benzinové motory. Taigo vychází z modelu Nivus, který se již prodává v Brazílii. Na evropský trh by měla novinka dorazit ještě koncem léta.
Volkswagen zahájil předprodej modernizovaného Pola. Ceny startují na 346 900 Kč
Omlazený Volkswagen Polo míří krátce po světové premiéře do předprodeje. Pro české zákazníky je k dostání od 346 900 Kč, tedy o něco dráž než před faceliftem. Na druhou stranu nabízí bohatší sériovou výbavu, která mimo jiné zahrnuje i LED světla, digitální přístroje či armádu asistenčních systémů. Pod kapotou najdeme tři motory na benzin a jeden motor na CNG.
Volkswagen představil modernizované Polo. Téměř všechno nabídne již v základu
Polo, tedy malý pětidveřový hatchback, patří mezi nejvýznamnější modely značky Volkswagen. A bodejť by ne, vždyť od uvedení první generace na trh v roce 1975 se jich prodalo více než 18 milionů kusů. Řadu úspěchů oslavilo i aktuální šesté vydání, které je v prodeji již od roku 2017. Nyní se nejnovější Polo dočkalo lehčího omlazení. Korekcí prošel design, technika a především nabídka jednotlivých výbav.
Australané stvořili nejrychlejší auto světa. Má raketový pohon a 200 tisíc koní
Raketový automobil Aussie Invader 5R se příští rok pokusí překonat pozemní rychlostní rekord z roku 1997. Držitelem tohoto rekordu je dnes už legendární vůz Thrust SSC, který se tehdy v Nevadské poušti rozjel na 1 223,7 km/h. „Australský nájezdník” si však dává podstatně vyšší cíle. Má v úmyslu pokořit magickou hranici 1 000 mil za hodinu, respektive 1 609 km/h.