
Mladík podezřelý z plánování vražd v Plzni měl na seznamu tisíce jmen. Do vězení zřejmě nepůjde
Ano, je to jednoduchý malý vůz a ano, nemá ve srovnání s ostatními elektromobily kdovíjak zářné parametry. Jenže i tak má velký potenciál změnit trh elektromobility v Evropě. Proč tak silná slova? Protože pořizovací cena tohoto vozu je ve srovnání s ostatními víceméně poloviční.
Rumunská nízkonákladová automobilka Dacia mění svou identitu. Poté, co v lednu představila koncept Bigster, nyní oficiálně ukázala nové logo. Má naznačovat robustnost a blízkost k přírodě. Už příští rok se objeví na sériových vozech.
Litevský výrobce monstrózních obrněných vozidel začal nabízet nejlevnější elektromobil v Evropě. Ne, to není sci-fi, ale realita a paradox dnešní doby. Vozík zvaný Freze Nikrob stojí na základech čínského bestselleru, poskytuje miniaturní rozměry, směšný výkon a dojezd 200 kilometrů na jedno nabití. Cena by měla startovat na částce 9 999 eur (cca 259 000 korun).
Dacia obrátila celý automobilový trh naruby, když začala nabízet vozy dostupné takřka pro každého. Její modely se díky poměru cena/výkon v mžiku staly bestsellery po celém světě. Představením čistě elektrického vozu Spring otevírá rumunská automobilka další, tentokrát zbrusu elektrickou kapitolu. Bude tahle revoluce úspěšná jako ty předešlé?