CNN Prima News drogerie

drogerie

Výpis příspěvků ke štítku „drogerie“

Do Česka míří nový obchodní řetězec. Hledá zaměstnance a nabízí platy i přes sto tisíc korun

Německý řetězec drogerií Müller, jeden z předních hráčů evropského trhu, se připravuje na expanzi do České republiky. Na svých webových stránkách již začal nabízet nové pracovní pozice. Finanční ohodnocení u jednotlivých pozic sice firma neuvádí, podle slovenského deníku Nový Čas zde na pozici manažera můžete vydělat v přepočtu až 150 tisíc korun měsíčně.

Vzorky kosmetiky zdarma? Z obchodu si můžete odnést nebezpečnou infekci, varuje lékař

Testování kosmetických přípravků v prodejně sebou nese zdravotní rizika, hlavně když se aplikují na obličej. Vyzkoušet si předem produkt přímo na místě sice může být výhodou, ale nakupující si tak mohou předávat různá bakteriální onemocnění, vysvětlil pro CNN Prima NEWS dermatolog Petr Arenberger. Jak takovým komplikacím v obchodech předcházet?

Drogerie jsou v bohatším Německu levnější než u nás. Češi skousnou mnohem víc, míní experti

Stejný obchod s drogerií, dvě rozdílné země a odlišné ceny. V Německu lze identické zboží nakoupit o pětinu levněji než stejné produkty v České republice. Tuzemští obchodníci rozdíl vysvětlují vyššími náklady, než jsou u našeho západního souseda. Ekonomové oslovení CNN Prima NEWS nicméně tvrdí, že Češi jsou zkrátka ochotni platit za drogerii víc než Němci, kteří paradoxně mívají vyšší kupní sílu.

Češi přes léto vyměnili respirátory za roušky, vládní nařízení ignorují

Přestože je nošení respirátorů či nanoroušek nadále povinné například v MHD či ve vnitřních prostorech, Češi je v posledních měsících z velké části znovu vyměnili za klasické roušky, k čemuž přispěly teplé letní počasí a ústup epidemie. Samotní obchodníci přiznávají, že odbyt respirátorů během letních měsíců poklesl a naopak se začaly opět prodávat klasické chirurgické roušky.

Když nemůžeš zdražit, tak to zmenši. Jak zboží v obchodech požírá „smrskflace“

Růst cen v Česku se v dubnu vrátil nad tři procenta. Ekonomové očekávají, že inflace u nás zdaleka neřekla poslední slovo a že nás v dalších měsících čeká ještě větší zdražování. Vyšší ceny se ale dají před zákazníky šikovně schovat. Například snižováním objemu či gramáže nejen potravinářských produktů. Jaké jsou oblíbené triky výrobců?