CNN Prima News hatchback

hatchback

Výpis příspěvků ke štítku „hatchback“

Porovnali jsme zbrusu nový Hyundai Ioniq 5 se Škodou Enyaq iV. Výsledek překvapí

5. srpna 2021 09:06

Počet elektromobilů za posledních pár let rapidně vzrostl. Důvodem je bezesporu příchod nových modernějších technologií, jejich delší dojezd, kratší nabíjení, ale i nižší pořizovací cena. Zatímco dříve nebylo z čeho vybírat, dnes zákazníci bojují s úplně opačným problémem. Elektrických aut je najednou tolik, že člověk vlastně ani neví, jaký si vybrat. Redakce CNN Prima NEWS se proto rozhodla takovým lidem pomoci. Porovnala dva nejlepší masově vyráběné elektromobily současnosti – zbrusu nový Hyundai Ioniq 5 se Škodou Enyaq iV.

Volkswagen zahájil předprodej modernizovaného Pola. Ceny startují na 346 900 Kč

4. června 2021 15:50

Omlazený Volkswagen Polo míří krátce po světové premiéře do předprodeje. Pro české zákazníky je k dostání od 346 900 Kč, tedy o něco dráž než před faceliftem. Na druhou stranu nabízí bohatší sériovou výbavu, která mimo jiné zahrnuje i LED světla, digitální přístroje či armádu asistenčních systémů. Pod kapotou najdeme tři motory na benzin a jeden motor na CNG.

Porovnali jsme novou Škodu Fabia s úhlavními konkurenty. Výsledek nás překvapil

7. května 2021 16:35

Čtvrtou generací Škody Fabia jsme jezdili ještě v zamaskované podobě, důkladně jsme ji proměřili, známe její nabídku motorizací a také nejdůležitější parametry. Do úplného složení této mozaiky však stále chyběly dva nejzásadnější dílky – jak bude malý hatchback vypadat a kolik bude stát. I to už ale po úterním slavnostním odhalení víme. Rozhodli jsme se proto srovnat žhavou českou novinku s největšími konkurenty na českém trhu.

Mazda 3 s omlazeným nafto-benzinem e-Skyactiv X jede jako drak a moc šťávy nežádá

5. května 2021 10:16

V době, kdy všichni výrobci na veřejnosti všemožně úpí drceni neúprosnými emisními normami a na své malolitrážní agregáty nabalují jeden složitý mechanismus za druhým, jde Mazda svojí cestou. Základ její nabídky tvoří benzínový atmosférický dvoulitr a ti, kdo chtějí něco opravdu extra, si připlatí za stejně velký motor kombinující vznětový a zážehový princip. Jeho inovovaná verze lépe jezdí a méně spotřebuje.