Muž v pozadí, veselá mluvčí i spolupracovník Havla. Koho si Pavel vezme s sebou na Hrad?
hatchback
Výpis příspěvků ke štítku „hatchback“
První svezení s elektrickým Mégane E-Tech: Příjemný interiér, otazník nad rozjezdy
Renault dorazil do nově se formující třídy kompaktních elektrických hatchbacků se svým tradičním jménem. To je ale tak jediné, co z dědictví předchozích čtyř generací Mégane zůstalo. Novinka cílí mimo jiné na zákazníky Volkswagenu ID.3.
Šarmantní francouzský hatchback DS 4 těší kromě designu i vynikajícím zpracováním
Prémiová francouzská značka DS představila kompaktní model, který je ryzím hatchbackem, ale ve verzi Cross i stylovým crossoverem. Podle prvních dojmů jde o skvěle vypadající technologiemi nabité auto s luxusními materiály v interiéru a jízdními vlastnostmi, které potěší.
Nový Opel Astra poprvé naživo: Elegantní hatchback bude k mání pod půl milionu
Opel v minulosti obvykle nepatřil ke společnostem, které udávaly hlavní módní trendy mezi automobily. Nová Astra je ale po vzhledové stránce možná nejpovedenějším hatchbackem na trhu, co nabídnout má i v široké škále pohonů od dieselu po čistou elektřinu.
Nový Peugeot 308 zná české ceny. Je o 100 tisíc korun levnější než Volkswagen Golf
Nová generace francouzského hatchbacku přijela na český trh. Chce zatopit konkurenci nejen nápadným designem, ale i zajímavou cenou. Ta začíná na 465 tisících korunách. Je tak levnější než VW Golf.
Sportovní hyundaie dál drtí konkurenci. Vyzkoušeli jsme je na závodním okruhu
Hyundai to se sportovními auty myslí opravdu vážně, svou rodinu N rozšířil o další ambiciózní členy. Zatímco model i30 N ve verzi hatchback i fastback prodělal pouze facelift, malý hatchback i20 N a kompaktní SUV Kona N jsou úplnými novinkami. My jsme tuhle svatou trojici měli možnost vyzkoušet na závodním okruhu Slovakia Ring.
Porovnali jsme zbrusu nový Hyundai Ioniq 5 se Škodou Enyaq iV. Výsledek překvapí
Počet elektromobilů za posledních pár let rapidně vzrostl. Důvodem je bezesporu příchod nových modernějších technologií, jejich delší dojezd, kratší nabíjení, ale i nižší pořizovací cena. Zatímco dříve nebylo z čeho vybírat, dnes zákazníci bojují s úplně opačným problémem. Elektrických aut je najednou tolik, že člověk vlastně ani neví, jaký si vybrat. Redakce CNN Prima NEWS se proto rozhodla takovým lidem pomoci. Porovnala dva nejlepší masově vyráběné elektromobily současnosti – zbrusu nový Hyundai Ioniq 5 se Škodou Enyaq iV.
Audi představilo stíhačku RS 3 s pěti válci a výkonem 400 koní. Už má i českou cenu
Na trh míří nejostřejší provedení sedanu a hatchbacku Audi A3 označené jako RS 3. Pohání ho přeplňovaný benzinový pětiválec, který si odnesl cenu jako motor roku. Nabízí výkon 400 koní a stovku překonanou za 3,8 sekundy. Auto má i chytrý pohon všech kol.
Nový Opel Astra se předvádí s odvážným designem. K mání bude i verze do zásuvky
Nová generace německého hatchbacku využívá techniku sdílenou v koncernu Stellantis, včetně podvozku nebo motorů pod kapotou. Zaujme odvážným designem s nápadnou přídí či futuristicky střiženým kokpitem. K mání bude také jako plug-in hybrid.
Japonci ukázali svého konkurenta Octavie. Evropané ho dostanou jen jako hybrid
Honda Civic se ve své už jedenácté generaci představuje ve formě hatchbacku. Od srpna příštího roku bude vůz nabízen i v Evropě. Místní zákazníky má zaujmout praktičností. Pod kapotou ale bude k mání jen hybridní pohon.
Volkswagen zahájil předprodej modernizovaného Pola. Ceny startují na 346 900 Kč
Omlazený Volkswagen Polo míří krátce po světové premiéře do předprodeje. Pro české zákazníky je k dostání od 346 900 Kč, tedy o něco dráž než před faceliftem. Na druhou stranu nabízí bohatší sériovou výbavu, která mimo jiné zahrnuje i LED světla, digitální přístroje či armádu asistenčních systémů. Pod kapotou najdeme tři motory na benzin a jeden motor na CNG.
Porovnali jsme novou Škodu Fabia s úhlavními konkurenty. Výsledek nás překvapil
Čtvrtou generací Škody Fabia jsme jezdili ještě v zamaskované podobě, důkladně jsme ji proměřili, známe její nabídku motorizací a také nejdůležitější parametry. Do úplného složení této mozaiky však stále chyběly dva nejzásadnější dílky – jak bude malý hatchback vypadat a kolik bude stát. I to už ale po úterním slavnostním odhalení víme. Rozhodli jsme se proto srovnat žhavou českou novinku s největšími konkurenty na českém trhu.
Mazda 3 s omlazeným nafto-benzinem e-Skyactiv X jede jako drak a moc šťávy nežádá
V době, kdy všichni výrobci na veřejnosti všemožně úpí drceni neúprosnými emisními normami a na své malolitrážní agregáty nabalují jeden složitý mechanismus za druhým, jde Mazda svojí cestou. Základ její nabídky tvoří benzínový atmosférický dvoulitr a ti, kdo chtějí něco opravdu extra, si připlatí za stejně velký motor kombinující vznětový a zážehový princip. Jeho inovovaná verze lépe jezdí a méně spotřebuje.