LIBOR RAMBOUSEK
Vánoce se rychle blíží a spousta lidí ještě nestihla popřemýšlet nad dárky pod stromeček. Letošní sváteční náladu ovšem trošku nalomily jak rostoucí ceny, tak pandemie koronaviru. Podle generálního ředitele CEWE Libora Rambouska ale nic z toho nemělo výraznější negativní dopad na zájem o fotoknihy či kalendáře – stále se jedná o oblíbené dárky, řekl v pořadu Interview PLUS na CNN Prima NEWS.
Právě v tomto období zákazníci často procházejí své snímky, které nafotily v průběhu roku. Posléze sáhnou po fotoknihách, kalendářích či vyvolání jednotlivých fotografiích, aby své zážitky zvěčnili i fyzicky, nejen digitálně.
„A to je ta příležitost, jak můžou připomenout ty krásné emoce, a udělat z toho krásný dárek. Ať už CEWE fotoknížkou, nebo často i kalendářem, kdy stačí třináct snímků a mám krásný dárek, který mi připomene celý průběh roku. Ale v podstatě umíme tisknout na jakékoliv typy materiálu, od dřeva přes pěnové desky, textil či keramiku,“ přiblížil možnosti Rambousek.
Generální ředitel CEWE Color Libor Rambousek Zdroj: CNN Prima NEWS
Listopad i prosinec bývají pro firmu hektické, díky týmu profesionálů a zkušených operátorů ale věří, že vše proběhne hladce. „Do 19. prosince garantujeme dodání drtivé většiny produktů. Navíc je to ještě vyšperkované garancí zdarma – pokud se nám skutečně nepodaří něco dodat včas, dáme klientovi zadarmo. Takže to je i pro nás motivace a závazek, aby všechno bylo včas,“ rozvedl v rozhovoru.
Na vánoční období je navíc kmenový personál posílený brigádníky. Ti se nabírají s předstihem, aby se stihli zacvičit a připravit. Značná část objednávek totiž přichází v závěru ruku, sezóna zpravidla vrcholí v listopadu a prosinci.
I přes zdražování a inflaci nedošlo ke zdražení produktů CEWE – ceny jsou nadále stejné jako v průběhu celého roku. „Máme nakoupený materiál, abychom nebyli ohroženi dodávkami,“ dodal Rambousek.
Co je všechno třeba k vytvoření fotoknihy či kalendáře? Stačí si udělat čas, vybrat nejhezčí snímky a začít je skládat do intuitivní aplikace CEWE, která je dostupná na počítačích i mobilních telefonech. Díky kvalitním senzorům na moderních telefonech bývají fotky dostatečně kvalitní, v opačném případě dokáže program upozornit na konkrétní snímky, které by na tisk třeba kvalitativně nestačily.
✨Vytvořte 3 kalendáře z vlastních fotografií snadno a rychle! 🎄 ➡️ Sestavte jeden kalendář z 12 fotografií ➡️ změňte...
Posted by CEWE on Tuesday, November 23, 2021
Největší zájem bývá zpravidla o klasické fotografie z digitálních médií – objednávky na vyvolání snímků z negativu bývají spíše v menšině. Poměrně jednoduchým, ale ideálním dárkem bývají kalendáře, kdy stačí vybrat 13 fotek (pro všech 12 měsíců a krycí stránku). Pozadu ale nezůstávají ani zmíněné fotoknihy.
„To už je příběh zpracovaný do pěkné knížky s komentáři, obrázky, kliparty. Dá se na tom pěkně vyhrát. A umíme i velmi jednoduché produkty – třeba obraz, ať už rámovaný nebo nerámovaný plátno,“ rozvedl nabídku v rámci CEWE.
Dárek pro partnery i celou rodinu
O podobné dárky mají zájem nejčastěji ženy, které je pak věnují svým partnerům či rodině. „Když mi bude 19 let a budu fotit na mejdanu, asi z toho nebudu dělat fotoknihu, jen si to nasdílím přes sociální média. Jakmile ale naši klienti vstupují do doby, kdy už mají vlastní děti a rodinu, jsou tu pro ně naše produkty,“ vysvětlil Rambousek.
Lidí, kteří si pod stromečkem vybalí fotoknihy, kalendáře a další produkty CEWE, jsou podle generálního ředitele statisíce. Doufá, že tomu letos nebude jinak.
„Nemůžeme to předvídat, každý rok je jiný. Tím, že byla vloni karanténa, lidé seděli doma a často měli příležitost otevřít archivy. Letošek byl kvůli covidu trošku jiný, ale doufám, že i přes to měli lidé spoustu prožitků, které stojí za to archivovat,“ konstatoval na závěr rozhovoru.