TEST: Suzuki Swift se čtyřkolkou je přírodním úkazem. Moc nejede, ale dostane se všude
Swift je po dlouhá léta základním stavebním kamenem značky Suzuki a jde také o hlavní důvod, proč si zákazníci v 80. letech všimli, že nejen motocykly je živ tento japonský výrobce. Současná generace rozhodně nepatří mezi nejprogresivnější malá auta na trhu, snad právě proto má ale věrnou skupinu zákazníků. My jsme vyzkoušeli obzvláště unikátní verzi s pohonem všech kol.
TEST: Volkswagen Caddy California nabídne poctivý pohon a spaní za každého počasí
Obytné modely California stavěné na základech užitkových Volkswagenů mohou mít různou podobu. Minivan Caddy se spací úpravou patří k nejlevnějším obytným modelům na trhu, zato se s ním dá žít jako s úplně normálním autem bez praktických omezení typických pro dodávky. Člověk ale musí vědět, na co takové auto chce, jinak nemá obytná vestavba smysl.
Kosmický Hyundai Staria strčí Mercedes V i VW Multivan do kapsy. Má jen jednu chybu
Poprvé jsme měli možnost na vlastní kůži okusit velkoprostorovou novinku od značky Hyundai. Staria je po všech stránkách autem, které se svými vlastnostmi přinejmenším rovná konkurenčním modelům Mercedesu a Volkswagenu, je však o poznání levnější a nabízí poctivý naftový pohon. Trápí jej však nemožnost běžným způsobem demontovat sedadla.
Nové Subaru WRX je kusem poctivého železa. Evropy se ale podle všeho netýká
Když si porovnáte český ceník Subaru nyní a před pěti lety, je to s trochou nadsázky, jako byste porovnali nabídku steakhousu s veganskou restaurací. Ve skutečnosti ale japonský výrobce nedělá nic jiného než ostatní automobilky. U značky, jejíž pověst je založena na sportovních úspěších, je ovšem přerod směrem k elektrobudoucnosti tak nějak bolestnější. Nová generace nejlegendárnějšího modelu se Evropy pravděpodobně týkat nebude.
Omlazená Mazda CX-5 je tu. Cena zůstává i navzdory řadě vylepšení stále příznivá
Rodinné SUV s označením CX-5 představuje pro hirošimskou automobilku doslova stěžejní model. Vždyť z ročních prodejů vozů Mazda v Evropě tvoří zhruba 21 %. Současná druhá generace se na trhu nabízí již od roku 2017, po čtyřech letech je tak ideální čas na její modernizaci. Změn se odehrála spousta, a to nejen na designu vozu, ale také na odpružení, jízdních vlastnostech či výbavách. Motory i ceny přitom zůstávají stejné.
Test: Volkswagen Tiguan R působí v době elektromobility jako auto pro blázny
Sytá modrá metalíza, jedenadvacetipalcová kola a na zádi čtyři výfuky. Dříve charakteristika sportovního vozu, v současné době to ale není nutnost. Volkswagen letos představil podobnou parádu v rodinném balení, jmenuje se Tiguan R, je vybaven agregátem o síle 320 koní a na stovku tohle SUV zrychlí za 4,9 vteřiny.