
Zvyšme výdaje na obranu, zní z vlády. Už teď je nestíháte řádně utrácet, namítá Schillerová
Nevyvážený work-life balance, neférové odměňování, špatná firemní kultura, nemožnost růstu, pocit nedoceněnosti, nesoulad s firemními hodnotami. To jsou nejčastější důvody k odchodu ze zaměstnání, které uvádějí zahraniční i české průzkumy. Jedna dlouholetá stálice mezi nimi ještě chybí – špatný šéf či vedení. Co ale ten „špatný šéf“ pro lidi vlastně znamená?
Nový šéf společnosti Starbucks Brian Niccol čelí výrazné kritice ještě před tím, než v září převezme funkci. V předstihu totiž prozradil, že se nehodlá přestěhovat do Seattlu, kde sídlí ředitelství firmy, místo toho tam bude každý týden létat soukromým tryskáčem ze svého kalifornského domova. Známý kavárenský řetězec si obyčejně zakládá na šetrném přístupu k přírodě, Niccolovo časté cestování však mnozí označují za velmi neekologické.
Není na světě šéf, který by se zavděčil všem. Tahle drobná obměna známého rčení v sobě skrývá hlubokou pravdu. Šéfa jsme alespoň jednou v životě měli snad všichni. A asi každý z nás taky dobře poznal, jaký je to pocit s nadřízeným vycházet, nebo naopak být s ním na kordy. Přinášíme vám pár tipů, jak v práci s člověkem na vyšším stupínku vycházet a přitom neztratit nic z vlastní důstojnosti.
Osm z deseti pracovníků uvádí, že někdy v práci plakali. Čtrnáct procent dotazovaných pak přiznalo, že pláče alespoň jednou týdně, popřípadě každý den, informoval s odkazem na nový průzkum on-line vyhledávače zaměstnání Monster server Daily Mail.