
Domácí
Zahraničí
USA
Byznys
Sport
Auto
Subaru
Výpis příspěvků ke štítku „Subaru“

Řídili jsme Subaru BRZ, nejzábavnější kupé současnosti. Nebo spíše minulosti?
Čistě sportovní kupé Subaru BRZ poprvé spatřilo světlo světa v roce 2013 a hned se zapsalo do srdcí všech automobilových příznivců. Bohužel emisní limity pomalu likvidují vše, co jim nevyhovuje, a přesně takový osud potkal i ikonický sporťák. S evropským trhem se loučí limitouvanou sérií Final Edition, která nabídne ještě radostnější požitek za volantem. Svou přízeň si zábavné Subaru získalo díky lehké karoserii, pohonu výhradně zadní nápravy a charismatickému plochému motoru typu Boxer.

Impreza e-Boxer: Tak trochu jiné Subaru. Neburácí, ale plní svůj účel
Řekněme si to hned na rovinu. Aktuální Impreza už většinou není to zářivě modré auto se zlatými elektrony, které drtilo asfalt a požíralo bahno během rallyeového seriálu WRC, a které chtěl mít doma snad každý chlapec, ale dovolit si ho mohl tak maximálně ve velikosti 1:18. Svět se mění a držet krok s ním musí i Subaru.

Jakým automobilkám jsou zákazníci nejvěrnější? Žebříčku kralují Japonci a Němci
Nejoddanější klienty mezi prémiovými automobilkami má japonský Lexus, v těsném závěsu jsou pak němečtí výrobci, konkrétně Mercedes-Benz a BMW. V kategorii masově produkovaných vozů si zlatou medaili odneslo Subaru. Na druhém a třetím místě se potom umístila Honda a Toyota. Vyplývá to z výsledků průzkumu loajality zákazníků k jednotlivým automobilovým značkám, který zveřejnila americká analytická společnost J.D. Power.