Auta brzy závratně zdraží. Cena může vyletět až o 120 tisíc korun, říká bývalý šéf Škody
Trh s novými auty se už řadu měsíců svíjí v obrovských křečích. Chybí díly, zákazníci čekají na vyřízení objednávky mnohem déle než před pár lety a ceny neustále rostou. Nejen kvůli inflaci, ale také kvůli zavádění nových norem týkajících se mimo jiné výfukových plynů. Bývalý šéf Škody a nynější předseda představenstva Volkswagenu Thomas Schäfer očekává zdražení nových aut o tři až pět tisíc euro, tedy zhruba 73 až 123 tisíc korun.
Škoda už zná nového šéfa. Schäfera po dvou letech nahradí odchovanec Porsche
Automobilka Škoda Auto oficiálně potvrdila, že Klaus Zellmer se k 1. červenci 2022 stane předsedou představenstva značky. Nahradí dosavadního šéfa Thomase Schäfera, který převezme k 1. červenci funkci předsedy představenstva značky Volkswagen, zároveň se stane členem koncernového představenstva a bude řídit skupinu objemových značek.
Nová Škoda Slavia: Dacia po česku je tady, v Evropě ale nebude k dostání
Po příchodu současného předsedy představenstva Thomase Schäfera mnozí nespokojeně brblali nad úmyslem zaměřit produkci levnějším směrem a konkurovat rumunské Dacii. Dnes by to možná nebylo od věci. Nový model Slavia by měl k pokoření Rumunů výborný potenciál, jenže v Evropě se prodávat nebude.
Šéf Škody Schäfer: Emisní norma Euro 7 zdraží Fabii nejméně o 150 tisíc korun
Sotva se oficiálně objevila nová a v dnešní době pohříchu zcela neelektrická nová generace Škody Fabia, už se na boleslavském nebi zjevují první mračna, která nevěstí nic dobrého pro její středně vzdálenou budoucnost. Své obavy přiznal šéf české automobilky Thomas Schäfer nebývale otevřeně britskému magazínu Auto Express.
Škoda přestane vyrábět Fabii v kombíku. Kvůli přísným emisním limitům se nevyplatí
Automobilka Škoda Auto přestane vyrábět model Fabia ve variantě kombi. Důvodem jsou přísné emisní limity, kvůli kterým musí vyrábět více elektromobilů. Firma to oznámila v dopise zaměstnancům, který má redakce CNN Prima NEWS k dispozici a pod nímž jsou podepsáni předseda představenstva Thomas Schäfer a předseda odborů Jaroslav Povšík. Kdy se přestane Fabia kombi vyrábět, není jasné.
Porovnali jsme novou Škodu Fabia s úhlavními konkurenty. Výsledek nás překvapil
Čtvrtou generací Škody Fabia jsme jezdili ještě v zamaskované podobě, důkladně jsme ji proměřili, známe její nabídku motorizací a také nejdůležitější parametry. Do úplného složení této mozaiky však stále chyběly dva nejzásadnější dílky – jak bude malý hatchback vypadat a kolik bude stát. I to už ale po úterním slavnostním odhalení víme. Rozhodli jsme se proto srovnat žhavou českou novinku s největšími konkurenty na českém trhu.