Data z tenkých snímačů na tělech volně žijících zvířat bude snímat anténa na Mezinárodní vesmírné stanici (ISS). Vědcům se díky tomu odhalí další podrobnosti o jejich životě a data pomohou s ochranou ohrožených druhů. Zdroj: The New York Times

Zdroj: http://pixabay.com

V Nizozemsku nařídili likvidaci norčích kožešinových farem z obav přenosu koronaviru SARS-CoV-2 z norků na člověka. Zdroj:  Sciencemag

Zdroj: Profimedia.cz

Vlivem oteplování oceánů se ryby stěhují směrem k pólům do chladnějších oblastí. Pro rybáře se tak mění klasická loviště.  Zdroj: Nature

Vlivem oteplování oceánů se ryby stěhují směrem k pólům do chladnějších oblastí. Pro rybáře se tak mění klasická loviště. Zdroj: Nature
Zdroj: http://pixabay.com

Spojené arabské emiráty chystají vypustit k Marsu vlastní meziplanetární sondu. Projekt „Hope Mars Mission“ má být zahájen 14. července a byl připravována od roku 2014. Zdroj: NASA

Zdroj: NASA

Vědci našli v mozku místo odpovědné za to, že se nám zdají sny čerpající z reálných vzpomínek, jež se dokáží prolnout do snivě budoucích událostí. Nachází se hippokampu, části mozkového spánkového laloku. Zdroj: elifescience

Zdroj: http://pixabay.com

Luskounů existuje osm druhů a všechny jsou v nějaké míře ohroženy vyhubením. Díky tomu, že je Čína vyřadila ze seznamu zvířat používaných v tradiční medicíně a posílila jejich ochranu, se šance na jejich přežití významně zvýšila..Zdroj: BBC

Astronautka Kathy Sullivan se stala prvním člověkem, který absolvoval pobyt ve volném vesmíru a podíval se do největších hlubin planety v Mariánském příkopu. Zdroj CNN

Zdroj: NASA

Softwarový gigant IMB stahuje některé produkty schopné identifikovat obličeje. Důvodem jsou chyby v systému. Vzhledem k tomu, že systémy používá policie, mohlo by dojít ke kriminalizaci nevinných.