Interview PLUS, Ondřej Vrba - 7.11. v 15:40
Organizace Oktagon MMA se v posledních letech transformovala z téměř neznámého jména v bojových uměních na jednu z největších MMA organizací v Evropě. Historický okamžik nastal 12. října, kdy na galavečer Oktagon 62 ve Frankfurtu přišlo rekordních 59 148 fanoušků. Hostem pořadu Interview PLUS byl projektový manažer Ondřej Vrba, který v rozhovoru prozradil, jaké výzvy a úspěchy tato událost přinesla.
Když Ondřej Vrba hovoří o úspěchu, který Oktagon dosáhl na galavečeru ve Frankfurtu, je jasné, že se jedná o historický okamžik. „Podařilo se nám překonat čistě největší MMA turnaj na světě,“ říká v pořadu Interview PLUS. S návštěvností 59 148 diváků se Oktagon stal aktuálně největším turnajem MMA na světě. Tato událost vzbudila ohlasy nejen v České republice a na Slovensku, ale i v zahraničí. Podle Vrbových slov přicházejí gratulace od partnerů, médií a sportovní veřejnosti, a postupně se začínají objevovat i různé nabídky.
„Od toho úspěchu očekáváme určitý zlom, určitý posun v našem vývoji,“ dodává Vrba. Vzhledem k významu tohoto úspěchu očekávají, že se Oktagon posune dále na evropské scéně. Jeho ambice na začátku překonat rekord nebyly jen plané; „my si v Oktagonu vždycky klademe ty nejvyšší cíle. Myslím, že i v našich srdcích a hlavách bylo na začátku stanoveno, že ten rekord překonáme,“ vysvětluje.
Oktagon 62: Hlavní bitvu večera opanoval na body Christian Eckerlin Zdroj: Oktagon MMA
Jak ale takový rekord vzniká? Vrba se podělil o to, jak tým pracoval na přípravách. „Do posledních okamžiků jsme se snažili ladit počet židliček. V Německu jsme limitováni i bezpečnostními pravidly, takže jsme museli vše připravit tak, abychom překonali rekord, ale zároveň neohrozili bezpečnost turnaje.“ Tým, který na této akci pracoval, čítal přes 100 lidí, a k tomu se v průběhu příprav přidávali dodavatelé a externí spolupracovníci, což celkově znamenalo více než 2 000 lidí na samotném turnaji.
Vrba také poukázal na rozdíl mezi organizováním festivalu a sportovní akce. „Hlavní rozdíl je v dynamice. U festivalu organizujete a hlídáte chod, ale není to závislé na živém vysílání. U sportovní akce musíte být několik kroků napřed a plánovat na vteřiny přesně,“ uvedl.
Na Oktagon 62 ve Frankfurtu dorazilo 60 tisíc diváků. Zdroj: Oktagon MMA
Oktagon MMA má před sebou ambiciózní cíle. „Nejhlavnějším cílem naší organizace je stát se evropskou Ligou mistrů. Chceme přinášet nejlepší zápasy a zážitky všem, kteří se toho zúčastní,“ dodává Vrba. Česko a Slovensko jsou stále pro Oktagon klíčovými trhy, avšak Německo se stává prioritou, zejména po úspěchu v návštěvnosti.
Oktagon MMA, vedený Ondřejem Vrbou, se díky svému úspěchu v Německu etabloval jako významný hráč na evropské scéně bojových umění. Tým organizace neustále pracuje na zajištění nejlepších zážitků pro fanoušky a snaží se posouvat hranice možného. S plány na další rozvoj a expanzi si Oktagon MMA udržuje ambice stát se evropským lídrem v MMA.
Celý rozhovor si poslechněte v úvodním videu.