Hořký incident v metru: Vozíčkářka se musela škrábat po schodech ven. Personál se jí vysmál

Nepříjemný incident měla zažít 29letá Jennie Berryová v londýnském metru. Na zastávce zjistila, že výtah nefunguje a nemá se jak dostat po schodech nahoru. Nezbylo jí prý nic jiného, než se z metra vyplazit. Zaměstnanci podle jejích slov nejen nepomohli, ale ještě se ženě smáli a výtah zprovoznili, až když se dostala nahoru. Společnost, která zastávku provozuje, se omluvila a sdělila, že se případem zabývá.

Handicapovaná žena v londýnském metru na stanici Dalston Junction narazila na těžko řešitelný problém. Nefungoval výtah, a tak byla nucena z vozíku sesednout a po rukou se po schodech vyplazit nahoru. „Na konečnou stanici jsem přijela pozdě večer, a upozornění, že výtah nefunguje, nikde nebylo. Venku navíc pršelo a můj hotel byl přímo nad stanicí metra, musela jsem se nějak dostat ven,“ napsala Berryová na svém Instagramu. O případu informoval i web Daily Mail.

ČTĚTE TAKÉ: Chci mír, řekla umělá inteligence a odpálila v simulátoru atomovku. Šokovaní vědci to nechápou

Zaměstnanci, kteří se objevili, až když byla Berryová v polovině svého náročného výstupu, se navíc ženě posmívali, píše britské médium. Technik údajně oznámil, že výtah zprovoznil v momentě, kdy se Berryové podařilo dosáhnout posledního schodu.

Ve chvíli, kdy si mohla handicapovaná žena oddychnout, že má patnáctiminutový výstup za sebou, si pracovníci londýnského metra prý ještě přisadili slovy, že „mohla využít výtah, kdyby chtěla.“ Mezi sebou poté údajně žertovali, že teď už může být žena šťastná, popisuje Daily Mail.

Reakce zaměstnanců Transport for London (TfL) Berryovou pochopitelně rozčílila. „Jako vozíčkář nejsem první člověk, kterému se něco podobného stalo, a rozhodně nebudu poslední. Věci se musí pro handicapované cestující rychle změnit,“ uvedla Berryová na svém Instagramu.

Společnost TfL, která zastávku provozuje, případu litovala. „Hluboce se omlouváme za skličující zážitek, který měla Jennie Berryová, když s námi cestovala, a naléhavě se tímto incidentem zabýváme, aby se podobná situace už neopakovala,“ řekl ředitel zákaznických služeb TfL Mark Evers pro Metro.co.uk.

„Chápeme, že vyřazení výtahů z provozu může mít významný dopad na zákazníky, kteří na ně spoléhají, a jsme odhodláni učinit dopravu v Londýně dostupnější. Usilovně pracujeme na tom, abychom zajistili, že výtahy budou rychle opraveny a že budou neprodleně zveřejněny informace o jejich dostupnosti. Je mi líto, že v tomto případě nebyly potřebné informace snadno dostupné,“ doplnil Evers.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Káva lidskému zdraví nijak neškodí, potvrdil kardiolog. Popsal i pozitivní efekt alkoholu

Tagy: