O stroje „made in ČSSR“ kupci zuřivě bojují. Tuzexovou Škodu Favorit vydražili za 180 tisíc
Investice do automobilových veteránů jsou stále populárnější formou, jak uložit peníze jinde než na bankovním účtu stíhaném inflací. Víkendová aukce v Lysé nad Labem potvrdila, že lokální patriotismus žene k výšinám ceny vozidel, které donedávna bez užitku zahálely na ulicích nebo ve stodolách. Kromě aut ze socialistické éry razantně stoupá i cena domácích motocyklů Jawa a ČZ ze stejné éry.
Pavel nastartoval po čase motorku a dojel na pražskou výstavu. Už mě svrběly ruce, přiznal
Zvolený český prezident Petr Pavel se nedlouho před svou inaugurací zúčastnil zahájení motorkářského veletrhu v pražských Letňanech. V mrazivém počasí přijel z domova na Litoměřicku sám na motocyklu, za což sklidil od početných přítomných fanoušků burácejících strojů velké uznání. Vyjádřil předsevzetí, že se svého koníčku kvůli náročné prezidentské funkci nevzdá, současně ale připustil, že příležitostí ke svezení bude mít pravděpodobně méně už jenom z bezpečnostních důvodů.
Hadraplán slaví 65. narozeniny. Tříkolku Velorex proslavil nejvíc falešný vrchní
Tříkolka s plátěnou karoserií měla být původně levnou alternativou ke klasickým autům. Konečně, ve zbídačené poválečné Evropě jich vznikalo nepočítaně. Socialistické Československo z ní však udělalo vozítko pro invalidy. Pokud se kultura národa měří podle toho, jak se umí postarat o ty nejslabší, Velorex byl výstižnou metaforou.