Proč si koupit sportovní tričko s kávovou sedlinou?

Proč si koupit sportovní tričko s kávovou sedlinou? Zdroj: Lidl

Recyklované plasty v textilu už nejsou takovou novinkou, ale málokdo určitě slyšel o využití kávy při výrobě sportovního oblečení. O vývoji kolekcí, měnících se očekáváních zákazníků a o tom, v čem je Lidl v oblasti sportovního vybavení jiný než konkurence, jsme si povídali s vedoucí prodeje spotřebního zboží Lidlu ČR, Leonií Eichholz.
Komu jsou produkty Crivit určeny?
Všem, kdo chtějí být aktivní, od úplných začátečníků až po zkušené sportovce. Od svého vzniku v roce 2009 má Crivit za cíl zpřístupnit sport široké veřejnosti tím, že nabízí kvalitní sportovní oblečení a vybavení za dostupné ceny, a to v přímo našich prodejnách, případně na eshopu. Věříme, že aktivní životní styl přináší více pohody do každodenního života, a proto chceme podpořit každého, kdo se chce hýbat bez ohledu na úroveň nebo sportovní zaměření.

Leonie Eichholz, vedoucí prodeje spotřebního zboží, Lidl Zdroj: Lidl
Jak se odlišuje Crivit od ostatních značek sportovního zboží kromě kvality za dostupné ceny?
Velký důraz klademe na kvalitu a inovace. Ve vývojovém týmu značky Crivit máme specialisty, kteří spolupracují s našimi dlouholetými dodavateli na výrobě a testování nových produktů. Sledujeme nejen designové trendy, ale i nové výrobní technologie, které navíc podporují udržitelnost.
O tu se zajímá také při nákupu čím dál více zákazníků.Při výrobě tak využíváme recyklované materiály, jako jsou plastové lahve sesbírané na plážích nebo kávová sedlina. Díky technologii S.Café® vznikají funkční trička a kraťasy, které pohlcují vlhkost, rychle schnou, poskytují UV ochranu a zároveň účinně potlačují zápach.
Díky tomu zvyšujeme podíl recyklovaných materiálů ve sportovních kolekcích, které právě teď představujeme v rámci letní roadshow se stánkem Crivit po celé České republice.
Jak si Crivit stojí ve srovnání s konkurencí?
Těší nás, že lidé naší značce důvěřují a rádi se k ní vracejí. Podle aktuálního průzkumu „Češi a sport 2025“, kterou vypracovala během června agentura STEM/MARK, zná značku Crivit 65 % české populace. To je nejvíce ze sledovaných sportovních privátních značek na trhu. 45 % lidí si ji už zakoupilo a co je pro nás ale nejdůležitější je, lidé Crivit doporučují dál. To je pro nás potvrzením, že jdeme správným směrem.

Funkční tričko Crivit Zdroj: Lidl
Co pro zákazníky během léta ještě chystáte?
Zákazníci si chtějí vyzkoušet produkty na vlastní kůži. Proto jsme letos vyrazili s letní roadshow značky Crivit po celé republice.
Součástí roadshow je i prodejní stánek, kde si lidé mohou prohlédnout a vyzkoušet sportovní oblečení třeba na cyklistiku, plavání, outdoor nebo běh, který je v Česku velmi oblíbený.
Program doplňují naši sportovní ambasadoři, kteří učí triky děti i dospělé, pomáhají s prvními sportovními kroky a radí pokročilým sportovcům, jak se dál zlepšovat. Čekají nás ještě zastávky v Českých Budějovicích a v Praze.
Ani na podzim ale nebudeme zahálet, naši zákazníci si s námi mohou například zaběhat na závodech RunTour, kde je Lidl jedním z hlavních partnerů.