Domů výroba

výroba

Výpis příspěvků ke štítku „výroba“

Proč si koupit sportovní tričko s kávovou sedlinou?

Recyklované plasty v textilu už nejsou takovou novinkou, ale málokdo určitě slyšel o využití kávy při výrobě sportovního oblečení. O vývoji kolekcí, měnících se očekáváních zákazníků a o tom, v čem je Lidl v oblasti sportovního vybavení jiný než konkurence, jsme si povídali s vedoucí prodeje spotřebního zboží Lidlu ČR, Leonií Eichholz.

Bydlet rychle, komfortně i ekologicky aneb Češi objevují modulární dřevostavby

Daly by se nazvat jakousi revolucí v českém bydlení. Je to změna pozvolná a zdánlivě nenápadná, ale děje se. Češi objevují dřevostavby, především ty modulární a ekologické. K jejich předním výrobcům u nás patří společnost EKO Modular. Zakladatelé firmy Vojtěch a Gabriela Juřenčákovi jsou nejen nadšenými průkopníky moderního a přitom zdravého stylu bydlení, jak sami říkají, ale současně patří k těm, kteří vytrvale a odhodlaně vyvracejí mýty a pověry, jimž dřevěné domy stále čelí.

Nadupaný kombík končí, poslední kusy jsou na skladu. Nástupce bude elektrifikovaný

Jen málokteré auto se v novodobé historii zapsalo motoristickým fanouškům tak hluboko do paměti jako právě čtvrtá generace Audi RS 6. O to smutnější potom je, že po šesti letech výroby definitivně končí. Příznivcům nadupaného kombíku tak nezbývá nic jiného než si pořídit jednu z posledních čtyřiceti skladovek nebo si počkat na jeho nástupce. Otázkou ale je, jestli vůbec dostane benzinový osmiválec.

Horst Fuchs z Bílého domu: Trump prodává svým příznivcům voňavky, čepice i vlastní mobil

Americký prezident Donald Trump za výkon své funkce dostává velmi solidní mzdu a vzhledem ke svému rodinnému jmění by to ani nepotřeboval. Ani tak zjevně nemá dost a přivydělává si na poměrně kuriózním sortimentu. Svým nejzarytějším fanouškům totiž prodává všelijaké předměty spjaté se svým jménem. Trumpovci si pochopitelně mohou koupit ikonické kšiltovky, ale stejně tak model prezidentovy vily Mar-a-Lago a voňavky, které Trump nabízí ve stylu teleshoppingového krále Horsta Fuchse. Stejně tak jeho rodina prodává vlastní telefony, u kterých se chlubí, že jsou „proamerické“, ačkoliv panuje podezření, že se vyrábějí v Číně.

Lentilky, piškoty a nyní Apetito. Kam zmizely známé a tradiční české značky?

Spotřebitelé si v obchodech musejí již dlouho zvykat na to, že se výroba tradičních tuzemských značek přesouvá na jiná místa – někdy dokonce do zahraničí. Aktuálně jde o přesun značky Apetito z Hodonínských mlékáren do německého Hamburku. Milovníci znojemských okurek se už z etikety dozvídají, že jsou vyrobeny taktéž v Německu a samotné okurky občas pocházejí ze zemí mimo Evropskou unii. Změna místa výroby potkala v minulosti například Sedlčanský hermelín, Lentilky nebo kávu Jihlavanka.

Klima vs. obrana? Témata lze „chytře“ spojit a vydělat. Zpráva nabízí sedm cest

Vylučuje se ochrana klimatu a obranné politiky? Ne, naopak se doplňují, ukazuje analýza think-tanku Bruegel. V některých ohledech jsou úkoly, které dávají smysl pro obranyschopnost Evropy i klimatickou politiku, dokonce shodné. Doporučuje proto „nakopnutí“ evropského vývoje syntetických paliv do stíhaček, odstřihnutí Evropy od závislosti na zahraničních zdrojích energie nebo využití kapacit automobilek pro výrobu zbraní.