
Zemřel herec Alois Švehlík. Daboval Nicholsona či Hopkinse, před smrtí měl jediné přání
Zemřel herec Alois Švehlík. Daboval Nicholsona či Hopkinse, před smrtí měl jediné přání
Výborný: Riziko zavlečení slintavky do Česka je vysoké. Ovlivní nebezpečí velikonoční tradice?
Trumpova cla mohou položit Gretzkého město. Sochu hokejisty kvůli postoji potřísnili fekáliemi
SPÁLENÁ ZEMĚ: Válka jako byznys i nové Sudety. Kolik bude stát rekonstrukce Ukrajiny?
Nenaleťte obchodníkům s dálničními známkami. Po platbě vysoké částky už své peníze neuvidíte
Pět profesí, které už nyní ohrožuje umělá inteligence. Zbystřit musí i dobře placení lidé
Úroda meruněk v ohrožení? Počasí může opět škodit, sadaři se po špatných letech děsí ztrát
Kdo může za zdražování vajec? Kovanda ukázal na aktivisty, Tlustý obvinil Fialovu vládu
Před pár týdny překonal americký hypersport SSC Tuatara magickou hranici 500 km/h, a získal tak titul nejrychlejšího sériově vyrobeného auta světa. Při pohledu na zbrusu nové Bugatti Bolide to však vypadá, že konstruktéři od mýtické podkovy z Mylhůz ještě zdaleka nehodili ručník do ringu a nynějšího krále rychlosti touží svrhnout. Novinka od Bugatti je totiž zkonstruovaná jako okruhový speciál, nikoliv jako rychlostní monstrum.
Už po druhé světové válce se začaly sportovní automobiloví výrobci předhánět v tom, kdo zkonstruuje vůbec nejrychlejší sériově produkovaný vůz na světě. Tento nikdy nekončící hon odstartoval Jaguar XK120, který svého času překonal dnes už směšných 200 kilometrů v hodině. O 106 km/h rychleji uhánělo legendární Ferrari 288 GTO z 80. let. Další zlom přišel až o 23 let později, kdy Bugatti Veyron atakovalo astronomických 407 km/h. Jde to ale ještě rychleji.
prima-cnn-news
prima-zeny
prima-zoom
prima-fresh
prima-cool
playboy
lajk
prima-living