TEST: Benzinové Volvo XC90 je svědkem umírajícího času. Funguje skvěle i bez elektřiny
Životní cyklus úspěšného velkého SUV od Volva se blíží ke svému závěru. Brzy jej v nabídce doplní a časem zcela nahradí elektrické EX90. Naftový pohon současné devadesátky už se odebral na věčnost, v ceníku XC90 ale stále zůstává výkonná mild-hybridní verze, která se jeví být optimálním řešením pro všechny elektrické bezvěrce. Co na tom, že zejména elektronická výbava stihla za osm let výroby modelu už poněkud zestárnout.
TEST: Elektrická Cupra Born skrývá ve sportovním těle praktické auto, cenou je však mimo
Jestli se má některá kategorie elektromobilů šanci na trhu reálně uchytit, jsou to pravděpodobně vozy kompaktní velikosti, jako je Cupra Born. Sesterský model Volkswagenu ID.3 od Seatu sází na atraktivnější vizáž, jezdí však velmi podobně a nabízí i impozantní výkonové parametry. Bude to ale stačit na nastupující čínskou konkurenci, která bojuje úplně jinými zbraněmi?
Při nehodě zemřel významný slovenský politik. Kandidoval v blížících se volbách
Bývalý státní tajemník Dušan Velič zemřel při autonehodě, ke které došlo v pondělí kolem půl dvanácté dopoledne. O jeho smrti informovala slovenská média včetně televize Joj. Šlo o srážku osobního automobilu a motocyklu, a to v Búdkové ulici v Bratislavě. V blížících se parlamentních volbách byl na kandidátce koalice vedené hnutím OLaNO.
Expert na prodej nemovitostí: Češi si budou muset zvyknout na život v pronájmu
Drahé a tím pádem pro většinu lidí nedostupné hypotéky byly jedním z důvodů, proč loni strmě klesla poptávka po nemovitostech. Málokdo měl na jejich pořízení dostatek prostředků. Ovšem data z prvního čtvrtletí letošního roku naznačují, že mírně stoupá zájem o koupi nových bytů v Praze. Znamená to, že se situace na trhu s nemovitostmi zlepšuje? O tom v pořadu Interview PLUS mluvili jednatelé investiční nemovitostní skupiny WIV group, Ondřej Šaier a Jaroslav Ragas.
PŘEHLEDNĚ: Půl milionu kilometrů? Pro některá auta není problém ani dvojnásobek
Zlí jazykové tvrdí, že dnešní auta mají programovanou životnost okolo 200 tisíc kilometrů a všechno nad tuto hranici už se na servisu neúměrně prodraží. Buď jak buď, statistické údaje jasně naznačují, že ta opravdu kvalitní auta už byla dávno vyrobena a že z těch dnešních je těžko kdy některé předčí. Minimum elektroniky, bohatě dimenzovaná konstrukce nebo vysoký počet vyrobených kusů. To všechno jsou společné atributy aut, která průměrně najížděla a najíždí stovky tisíc kilometrů.