Zemřel marketingový expert Vilém Rubeš. Autor ikonických kampaní bojoval s těžkou nemocí

Zemřel reklamní expert Vilém Rubeš. Autor slavné kampaně na minerální vodu Korunní z let 2003 až 2004 se potýkal se zdravotními problémy. O jeho smrti informoval v pondělí Deník N.

Rubeš se v posledních měsících potýkal s vážnými zdravotními potížemi. Jeho úmrtí potvrdila pro Deník N sestra zesnulé Rubešovy partnerky Báry Rektorové Natálie Hrozinková.

ČTĚTE TAKÉ: Tarantino se v Praze zakoukal do golema, Morricone rád křičel, popisuje český hudebník

Novinář Filip Rožánek na svém X doplnil, že Rubeš byl mimo jiné autor ikonické kampaně na minerální vodu Korunní z let 2003 až 2004. Zřejmě jeho nejslavnější projekt vznikl v agentuře Tanagra, kterou spoluzaložil s Čestmírem Bendou. Kampaň na minerální vodu spočívala v tom, že od 27. června 2003 až do 29. února 2004 běžel ve vysílání televize Nova každý den nový spot, který připomínal, jaké připadá na dané datum výročí, popsal web Mediář.

Rubeš se objevil také ve vysílání na CNN Prima NEWS. V lednu 2023 v rozhovoru okomentoval probíhající prezidentské volby. „Největší marketér pro pivo je sluníčko. V horkém létě se vypije mnohem více piva, než když je mizerně. To samé platí o volebních dnech,“ vysvětlil tehdy Rubeš.

V zimním období podle něj počasí ovlivňuje volební účast ještě výrazněji. Kvůli mnoha proměnným však podle něj nelze předpovídat, kterému z kandidátů by sníh a mráz nebo naopak jasná obloha mohly pomoci.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Autobus sjel v Praze po srážce s náklaďákem do příkopu. Zranili se tři lidé

Tagy:
reklama zdraví společnost hodnoty zdravotní potíže Deník N nemoci a zdravotní potíže smrt a umírání