reklama
CNN Prima News nové technologie

nové technologie

Výpis příspěvků ke štítku „nové technologie“

Omlazená Mazda CX-5 je tu. Cena zůstává i navzdory řadě vylepšení stále příznivá

17. září 2021 08:36

Rodinné SUV s označením CX-5 představuje pro hirošimskou automobilku doslova stěžejní model. Vždyť z ročních prodejů vozů Mazda v Evropě tvoří zhruba 21 %. Současná druhá generace se na trhu nabízí již od roku 2017, po čtyřech letech je tak ideální čas na její modernizaci. Změn se odehrála spousta, a to nejen na designu vozu, ale také na odpružení, jízdních vlastnostech či výbavách. Motory i ceny přitom zůstávají stejné.

Tesla má další bláznivý patent. Klasické stěrače hodlá nahradit laserovými paprsky

15. září 2021 14:12

Přiznejme si, že současný způsob čistění čelního skla pomocí stěračů a ostřikovačů není zrovna nejefektivnější. V drtivé většině případů je nečistota pouze rozmazána, nikoliv zcela odstraněna. Na druhou stranu je tento systém velmi jednoduchý, levný a snadno opravitelný, což se o nové patentované sci-fi technologii společnosti Tesla rozhodně říci nedá. Lze u ní ale předpokládat mnohem větší účinnost. Vždyť jde o malá laserová děla!

Nastupuje IdeaHUB: Novinka od Huawei pomůže s telemedicínou či výukou na dálku

29. června 2021 16:50

Když loni na jaře propukla koronavirová pandemie, ukázalo se, že komunikace na dálku bude klíčovým fenoménem celé krize. Pandemie nyní ustupuje, úplný návrat do starých kolejí se však nekoná a zřejmě k němu ani nedojde. Přesun části společnosti do on-line prostředí je proto nevyhnutelným novým standardem. Adaptaci na něj má ulehčit technologická novinka od Huawei, multiplatformní nástroj IdeaHUB.

Chtěl bych dodávat teleportem. Na e-shopu půjde koupit všechno, tvrdí šéf Alza.cz

12. května 2020 19:08

„Začali jsme se předzásobovat už na konci prosince, výpadek zboží z Číny jsme čekali,“ oznámil generální ředitel největšího českého e-shopu Alza.cz Tomáš Havryluk v odpoledním Interview stanice CNN Prima NEWS. Hovořil též o tom, proč je Česko velmocí e-commerce, o přípravách na koronavirovou krizi i o tom, jak by mohla současná zkušenost proměnit budoucí podnikání jeho firmy.

reklama