
Domácí
Zahraničí
USA
Byznys
Sport
Auto
uživatelé
Výpis příspěvků ke štítku „uživatelé“

Jak tráví víkend ministři? Schillerová v obchodech, Havlíček se projel lokálkou
Necestujte a buďte doma, žádala před víkendem kvůli špatné epidemické situaci vláda české občany. Někteří ministři ale doma nezůstali, a ještě se svým cestováním všem veřejně sami pochlubili na sociálních sítích. Ministryně financí Alena Schillerová (za ANO) vyrazila na inspekci zlevněných respirátorů do hypermarketů. Karel Havlíček (za ANO), ministr dopravy, obchodu a průmyslu, se projel lokálkou po jižních Čechách.

Clubhouse: Nová sociální síť se stává v Česku fenoménem. Jak funguje a pro koho je?
Sociální síť pro zvané, na které si spolu můžete pouze povídat. Tak vypadá nová platforma sociálních médií Clubhouse, která vznikla ve Spojených státech. V Česku má zatím malou základnu, nicméně ji po celém světě využívá asi 600 tisíc lidí a zdá se, že zájemců přibývá.

WhatsApp ztratil kvůli novým pravidlům miliony uživatelů. Změnu odloží o tři měsíce
Chatovací služba WhatsApp pro bezplatné posílání vzkazů a telefonování prodloužila o tři měsíce lhůtu, dokdy musejí uživatelé odsouhlasit nová pravidla na ochranu osobních údajů. Kvůli obavám ze ztráty soukromí se začaly až miliony lidí přesunovat ke konkurenčním aplikacím Telegram nebo Signal.

Data jsou surovinou 21. století. Jen Microsoft může ochromit celý stát, míní experti
Každý lajk, každé sdílení, každé zhlédnutí reklamy. To všechno jsou digitální stopy, které lidé dobrovolně prodávají technologickým gigantům jako Google, Facebook či Amazon. Nadnárodní společnosti díky tomu čím dál více ovlivňují veřejný prostor. Jak s tím bojovat? O tom během panelové diskuse na on-line festivalu Ji.hlava mluvili německý sociolog Philipp Staab, publicistka Kateřina Smejkalová a sociální teoretik Ondřej Lánský.

Přestaňte používat naše data, vzkazuje Facebook expertům na politické reklamy
Facebook se snaží zamezit tomu, aby její data používali experti z Newyorské univerzity (NYU). Ti hrají důležitou roli při upozorňování na politické praktiky této společnosti v rámci cílené reklamy. Vědci shromažďují informace o tom, jaké druhy politických reklam platforma nabízí americkým voličům.

Facebook se během voleb v USA zaměří na zahraniční příspěvky a politickou reklamu
Sociální síť Facebook hodlá během amerických voleb blokovat reklamy ze zahraničních státních médií a umožní uživatelům skrýt všechny placené politické příspěvky. Informovala o tom agentura AFP.