Bankovní identita – digitální klíč, který odemyká cestu k novému byznysu

Začátkem roku přinesly tuzemské banky svým klientům přelomovou službu v oblasti digitalizace – BankID. Jednotná platforma pro elektronickou identitu umožňuje klientům ověřit prostřednictvím banky jejich totožnost, a získat tak snadný přístup k on-line službám veřejné správy i komerčních subjektů.

BankID – očekávaný nástroj zjednodušující komunikaci klientů se státní správou i soukromými firmami. V letošním roce se tzv. bankovní identita stala další státem uznávanou identifikační metodou, stejně jako např. občanský průkaz s čipem.

Příležitost pro šest milionů zákazníků

Firmy se již nemusí trápit s administrativou spojenou s registrací nebo ověřováním identity svých zákazníků. Díky BankID mohou nabízet čerpání svých on-line služeb šesti milionům klientů s jistotou, že vědí, s kým jednají. Přesně tolik je klientů bank, kteří tak mohou BankID ve svém internetovém či mobilním bankovnictví využívat. BankID ocení zejména distributoři plynu, elektřiny, telekomunikační společnosti, finanční nebo pojišťovací domy, ale i e-shopy. Tedy ti, u kterých lze na základě ověření uzavírat smlouvy či provádět změny v rámci využívaných služeb a tarifů. To vše lze nyní vyřídit on-line a ušetřit čas i peníze.

S nasazením BankID do firemního procesu pomůže i Komerční banka

Velkou výhodou BankID je poměrně jednoduchá implementace a napojení na firemní systémy. S implementací i výběrem vhodné služby dle potřeb vaší firmy poradí i specialisté v Komerční bance. Pro více informací nás kontaktujte na +420 955 512 220 nebo e-mailem na BankID_podpora@kb.cz. Podrobnější informace o bankovní identitě pro firemní klienty získáte rovněž na stránkách KB. Zjednodušte jednou provždy své podnikání a získejte další zákazníky s pomocí BankID.

Jaké služby BankID přináší?

  • CONNECT pro on-line přihlašování klientů
  • IDENTIFY pro ověření totožnosti
  • NOTIFY pro snadnou aktualizaci údajů zákazníků
  • SIGN pro snadný podpis smlouvy on-line

Tagy: