O půlnoci 30. června tradičně skončila nominační fáze ocenění pro firmy, kterých si lidé váží, Český Goodwill. Do 12. ročníku firmových oscarů lidé zaslali celkem 115 nominací. 94 z nich bylo unikátních a postupují do dalšího zpracování, přičemž 21 nominací z celkového počtu tvoří finalisté předchozích ročníků.
Podobně jako loni nejvíc nominací zaslali obchodní partneři (27) a shodně, po 19 nominacích, přišlo od kamarádů a rodinných příslušníků, respektive od zaměstnanců. Ostatní nominující uvedli jiný nebo žádný vztah k nominované osobě. Tradičně vysoký je podíl nominujících, kteří souhlasili s tím, aby nominovaná osoba byla informována o tom, kdo ji nominoval (78,3 %).
V období od 1. července do 31. srpna následuje fáze zpracování nominací. Po úvodní analýze došlých nominací budou nominovaní osloveni. Pokud se rozhodnout svou nominaci přijmout, organizátor připraví jejich nominační medailonky, které 1. září zveřejní na webu projektu. Medailonky představí finalisty 12. ročníku ocenění Český Goodwill 2024, z nichž budou lidé moci prostřednictvím online hlasování v průběhu září zvolit Osobnost, a udělit tak cenu veřejnosti.
„V ostatních nominačních kategoriích bude nejsilnější příběhy opět hodnotit odborná porota, složená ze zástupců partnerů, tedy finalistů a držitelů firmových oscarů z předchozích ročníků,“ přiblížila Lenka Hlavatá, výkonná ředitelka HPCG a spoluautorka projektu. „Základní nominační kategorie zůstávají stejné jako vloni, tedy Tradice, Inovace, Partner, Made in Czechoslovakia a Marketér,“ připomněla Hlavatá.
Český Goodwill je oceněním pro firmy, kterých si lidé váží. Od roku 2013 je pořádá česká poradenská firma HPCG (Hlavatý & Partners Consulting Group). Nad transparentním průběhem dohlíží světově uznávaná certifikační autorita TÜV SÜD Czech. Mediálními partnery jsou FTV Prima, Magazín KPCG a Media Marketing Services. Partnery ocenění Český Goodwill 2024 jsou společnosti X Production Digital, ETNETERA Core, FLEXIPAL, HELUZ, AVETON a BOHEMIA PAPER.