CNN Prima News Rohlík.cz

Rohlík.cz

Výpis příspěvků ke štítku „Rohlík.cz“

Češi si o Vánocích více potrpí na kvalitu potravin, říká šéf on-line supermarketu Novák

Předvánoční atmosféra vrcholí a s ní také poslední přípravy na nejmilejší svátky roku. Finišují tak nákupy dárků, zdobení vánočních stromků i přípravy na štědrovečerní hostinu. Právě pochoutky na vánoční hodování si rok od roku stále více lidí objednává raději pohodlně online. Šéf jednoho z internetových supermarketů Olin Novák v Novém dni na CNN Prima NEWS popsal, jak Češi Vánoce vnímají a jak moc se na svátky připravují dopředu.

Pošlu zaměstnance do Srbska, aby se naočkovali. Musíme se o sebe starat sami, říká Čupr

Chci vytvořit jakýsi letecký most do Srbska, řekl ve Zprávách ve 21:00 na CNN Prima NEWS majitel Rohlík.cz Tomáš Čupr. Ten se nechal v Srbsku zdarma naočkovat proti covidu a zájem o totéž má asi 160 jeho zaměstnanců, kterým se chystá zdarma pronajmout letadlo. Přemýšlí, že by možnost očkování v Srbsku dopřál i dalším Čechům, protože vláda se o ně podle Čupra nepostará.

O samotesty na koronavirus je zájem. Které supermarkety je prodávají a za kolik?

Jako první z potravinářských sítí spustila prodej antigenních testů na covid v první polovině března společnost Kaufland. Od té doby se jejich prodej rozšířil i do jiných řetězců a Češi si od soboty nakoupí antigenní samotestovací sady nově i v prodejnách Lidl. Testy s odběrem vzorku ze slin nabízí za 139 korun. Společnost Billa zařadila testovací sady do sortimentu některých prodejen už ve čtvrtek, od soboty jsou dostupné v celé její síti. Prodej antigenních testů už dříve zahájily i další potravinářské řetězce. Sledují u nich vysokou poptávku a chystají rozšíření nabídky, shodli se zástupci obchodních sítí.

Šéf Rohlíku: O zaměstnance už nemáme nouzi. Přechází k nám lidé z jiných odvětví

Zvýšená poptávka přijde pravděpodobně příští pondělí, neboť od tohoto data většina potravin vydrží do Štědrého dne, uvedl v pořadu Interview CNN Prima NEWS šéf české části společnosti Rohlík Petr Pavlík. Zmínil také, v čem se on-line obchod musel od jara poučit. V druhé vlně pandemie podle něj o nové zaměstnance neměli nouzi, přišli k nim totiž lidé, kteří pracovali v turistických odvětvích, v letecké dopravě nebo v restauracích.