Jak na reklamaci v době karantény?
Reklamace v době karantény může být problém. Některé obchody totiž stále zůstávají zavřené. Co dělat například s rozbitou pračkou nebo s rozpáranými kalhotami?
Pokud je obchod, kde jste zboží zakoupili, zavřený kvůli nařízení vlády, je podle mluvčího České obchodní inspekce Jiřího Fröhlicha důležité informovat prodejce, že chcete zboží reklamovat a že reklamaci uplatňujete včas v rámci dvouleté lhůty. Ta se totiž v době karantény neprodlužuje.
„Pokud se s ním nepůjde domluvit, nebo nereaguje, pošta otevřená je. Doporučujeme poslat písemně a s dodejkou informaci o tom, že uplatňujete nárok na reklamaci a žádáte informaci o tom, kdy bude provozovna otevřena,“ upřesnil Fröhlich.
Pokud i vy máte nějaké otázky, napište nám na e-mail poradna@iprima.cz.