REPORTÁŽ: Uhni, kanále! Z Lidl Outletu se stala nákupní válečná zóna. Chystá se na perný víkend
Plné parkoviště, nervózně přešlapující lidé a tlačenice s nákupními vozíky. Přestože největší nápor po víkendu opadl, i tak nebylo v pražském Lidl Outletu ani uprostřed pracovního týdne příliš k hnutí. Mezi regály se sadami na špízy, elektrickými sekačkami a domečky pro hmyz nechybělo ani frenetické přehrabování ve zboží, ani emoce. „Nestůj uprostřed, kanále!“ počastoval reportéra jeden z méně trpělivých zákazníků v uličce směrem k pokladnám. Nápor se očekává i nadcházející víkend, na ten je ale řetězec podle svých slov připraven – i s opatřeními.
Brambory za dvě koruny, jehněčí za lidovou cenu. Kde jsou tak levné Velikonoce?
Kde se daly a pořád ještě dají pořídit nejlevnější suroviny na slavnostní velikonoční menu? I když tuzemské obchodní řetězce před svátky pořádaly slevové závody, ve srovnání s některými evropskými zeměmi zažil český zákazník jen kosmetické snižování cen. V cizině jsou obchodníci většími grandy. Hlávka zelí za 4,50 Kč, delikatesní hovězí květová špička na steaky, rostbíf, pečeni nebo tatarák za 210 Kč za kilogram a kuřecí stehna za 67 Kč za kilogram, to jsou některé velikonoční ceny v zemi vzdálené od Prahy asi 1200 kilometrů. Polsko to tedy nemůže být.