Výstavba Barrandovského mostu (mostu Antonína Zápotockého) 1978-88 Zdroj: ČTK

Výstavba Barrandovského mostu (mostu Antonína Zápotockého) 1978-88 Zdroj: ČTK

Výstavba Barrandovského mostu (mostu Antonína Zápotockého) 1978-88 Zdroj: ČTK

Výstavba Barrandovského mostu (mostu Antonína Zápotockého) 1978-88 Zdroj: ČTK

Výstavba Barrandovského mostu (mostu Antonína Zápotockého) 1978-88 Zdroj: ČTK

Výstavba Barrandovského mostu (mostu Antonína Zápotockého) 1978-88 Zdroj: ČTK

Výstavba Barrandovského mostu (mostu Antonína Zápotockého) 1978-88 Zdroj: ČTK

Výstavba Barrandovského mostu (mostu Antonína Zápotockého) 1978-88 Zdroj: ČTK

Výstavba Barrandovského mostu (mostu Antonína Zápotockého) 1978-88 Zdroj: ČTK

Výstavba Barrandovského mostu (mostu Antonína Zápotockého) 1978-88 Zdroj: ČTK

Výstavba Barrandovského mostu (mostu Antonína Zápotockého) 1978-88 Zdroj: ČTK

Výstavba Barrandovského mostu (mostu Antonína Zápotockého) 1978-88 Zdroj: ČTK

Výřez z mapy z roku 1980. Pokud si v pravé dolní části najdete Kunratický potok, octnete se zhruba v místech, kudy dnes proudí tisíce aut po Jižní spojce včetně napojení na Barrandovský most. Zdroj: Michal Borský

Na snímku z roku 1978 pořízeném z Branické skály chybí jak Barrandovský most, tak i návazná kapacitní komunikace stoupající směrem k Barrandovskému sídlišti - které začalo vznikat až v roce 1981. Zdroj: ČTK

V plné kapacitě začal Barrandovský most (tehdy Most Antonína Zápotockého) sloužit v roce 1988. Pásky stříhali soudruzi Jakeš a Štěpán (vpravo). Zdroj: ČTK