Logo CNN Prima News
Aktuální trendy
Volební výzkumy
Donald Trump
Kalkulačka cen energií
Ukrajina
Prima Česko
Krimi
Počasí
ShowTime
Sportovní komentáře
Jak na energie
Hlasy zločinu
Kariéra
Partie
Témata
  • Menu
  • Domácí
  • Kraje
  • Zahraničí
  • Volby 2025
  • Jak ušetřit
  • Pořady
  • Ekonomika
  • Ukrajina
Přihlášení
  • Můj profil
  • Odhlásit se
  • Vyhledávání
  • Můj profil
    • Nastavení účtu
      Účet
    • Odhlásit se
    • Jste tu poprvé?
      Zaregistrujte se
    • Máte již účet?
      Přihlaste se
App Živě Menu Zavřít TV živě
Zdravotnictví máme dostupné, ale musí být efektivnější, říká náměstkyně ministra Matoušková

Zdravotnictví máme dostupné, ale musí být efektivnější, říká náměstkyně ministra Matoušková

25. června 2025 09:34
Mohutný los se toulá po Ostravsku, poničil plot. Kvůli divokému zvířeti vyjížděla i policie

Mohutný los se toulá po Ostravsku, poničil plot. Kvůli divokému zvířeti vyjížděla i policie

25. června 2025 08:55
VÝSTRAHA před spalujícím vedrem: Dusno vystřídají prudké bouře, podívejte se, kde udeří

VÝSTRAHA před spalujícím vedrem: Dusno vystřídají prudké bouře, podívejte se, kde udeří

25. června 2025 08:02
Mohutný los se toulá po Ostravsku, poničil plot. Kvůli divokému zvířeti vyjížděla i policie

Mohutný los se toulá po Ostravsku, poničil plot. Kvůli divokému zvířeti vyjížděla i policie

25. června 2025 08:55
Na zmrzlinu do Třince i Havířova se jezdí až zdaleka. Příchutí mají nespočet

Na zmrzlinu do Třince i Havířova se jezdí až zdaleka. Příchutí mají nespočet

25. června 2025 06:59
Studentům začínají letní brigády. Jaká je nejoblíbenější práce a kolik si průměrně vydělají?

Studentům začínají letní brigády. Jaká je nejoblíbenější práce a kolik si průměrně vydělají?

24. června 2025 23:52
Smrt malého Tomáška kvůli parazitovi: Pracovníci bazénu zpochybňují, že se nakazil u nich

Smrt malého Tomáška kvůli parazitovi: Pracovníci bazénu zpochybňují, že se nakazil u nich

25. června 2025 09:19
Rutte k posílení obrany: Kvůli ruské hrozbě to jinak nejde. Bez Trumpa by nebyla diskuse

Rutte k posílení obrany: Kvůli ruské hrozbě to jinak nejde. Bez Trumpa by nebyla diskuse

25. června 2025 08:32
Hrůzný čin otřásl Slovenskem: Matka ubodala svého malého syna. V kufru ho přivezla na policii

Hrůzný čin otřásl Slovenskem: Matka ubodala svého malého syna. V kufru ho přivezla na policii

25. června 2025 07:48
Postoj k euru? V ODS se neshodnou. Fiala postupně otáčí, lidem doporučuje přemlouvání

Postoj k euru? V ODS se neshodnou. Fiala postupně otáčí, lidem doporučuje přemlouvání

25. června 2025 05:11
Česku hrozí „to nejhorší“, varoval Kubáček. Proč se lidé mohou obrátit proti vlastní armádě?

Česku hrozí „to nejhorší“, varoval Kubáček. Proč se lidé mohou obrátit proti vlastní armádě?

24. června 2025 11:02
Babišův plán na jednobarevnou vládu má háček. SPD chce do vlády, Motoristé mu „nerozumí“

Babišův plán na jednobarevnou vládu má háček. SPD chce do vlády, Motoristé mu „nerozumí“

24. června 2025 05:11
Cestovní pojištění PŘEHLEDNĚ: Na co si dát před dovolenou pozor a jak se vyhnout drahé léčbě?

Cestovní pojištění PŘEHLEDNĚ: Na co si dát před dovolenou pozor a jak se vyhnout drahé léčbě?

24. června 2025 19:11
Některé lidi překvapily vysoké nedoplatky za teplo. Jak a proč je lze reklamovat?

Některé lidi překvapily vysoké nedoplatky za teplo. Jak a proč je lze reklamovat?

18. června 2025 10:54
KVÍZ: Co víte o investicích? Otestujte si své znalosti před důležitým rozhodováním

KVÍZ: Co víte o investicích? Otestujte si své znalosti před důležitým rozhodováním

17. června 2025 06:01
Postoj k euru? V ODS se neshodnou. Fiala postupně otáčí, lidem doporučuje přemlouvání

Postoj k euru? V ODS se neshodnou. Fiala postupně otáčí, lidem doporučuje přemlouvání

25. června 2025 05:11
Studentům začínají letní brigády. Jaká je nejoblíbenější práce a kolik si průměrně vydělají?

Studentům začínají letní brigády. Jaká je nejoblíbenější práce a kolik si průměrně vydělají?

24. června 2025 23:52
Cestovní pojištění PŘEHLEDNĚ: Na co si dát před dovolenou pozor a jak se vyhnout drahé léčbě?

Cestovní pojištění PŘEHLEDNĚ: Na co si dát před dovolenou pozor a jak se vyhnout drahé léčbě?

24. června 2025 19:11
Dusno na summitu NATO: Držte Trumpa od Zelenského dál, přejí si spojenci. V zákulisí zuří spory

Dusno na summitu NATO: Držte Trumpa od Zelenského dál, přejí si spojenci. V zákulisí zuří spory

25. června 2025 07:32
ANALÝZA: Íránská lekce pro Putina. Západ odhalil slabiny ruských technologií, Ukrajina je vidí

ANALÝZA: Íránská lekce pro Putina. Západ odhalil slabiny ruských technologií, Ukrajina je vidí

24. června 2025 12:41
Trestně stíhaný Ukrajinec se nechce vrátit do vlasti. Ústavní soud jeho stížnost zamítl

Trestně stíhaný Ukrajinec se nechce vrátit do vlasti. Ústavní soud jeho stížnost zamítl

24. června 2025 09:27
Domácí
  • Volby 2025
  • Politika
  • Koronavirus
  • Počasí
  • Praha
  • Středočeský kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Liberecký kraj
Zahraničí
  • Ukrajina
  • Slovensko
  • Rusko
  • Izrael
  • Evropská unie
  • Německo
  • Čína
Byznys
  • Finance
  • Kryptoměny
  • Hypotéky
  • Daně
  • Ekonomika
  • Energetika
  • Média
Sport
  • MMA
  • Fotbal
  • Hokej
  • Tenis
  • Moto
Lifestyle
  • Cestování
  • Zdraví
  • Historie
  • Kultura
  • Věda a technologie
  • Filmy
  • Seriály
Krimi
  • Soudy
  • Nehody
  • Požáry
  • Vraždy
  • Krimi v TV
Pořady
  • Partie
  • Hlavní zprávy
  • 360°
  • Nový den
  • Interview
  • K věci
Prima+
  • Prima Fresh
  • Prima Zoom
  • Prima Ženy
  • Prima COOL
  • Prima DOMA
  • Prima Living
  • ShowTime
  • Svět zvířat
  • Gaming
  • Auto
  • TV program
  • Pořady
Sledujte nás Facebook X.com Instagram YouTube
NATO
Rutte k posílení obrany: Kvůli ruské hrozbě to jinak nejde. Bez Trumpa by nebyla diskuse
Více informací
Počasí
VÝSTRAHA před spalujícím vedrem: Dusno vystřídají prudké bouře, podívejte se, kde udeří
Více informací
NATO
Lipavský v Haagu: Potvrdili jsme trvalou podporu Ukrajině. Čím silnější bude, tím slabší Rusko
Více informací
Petr Pavel
Petr Pavel míří do Haagu. Izrael ani Írán podle něj nemají zájem na pokračování konfliktu
Více informací
Školství
Učitelé stárnou, průměrný věk vzrostl na 47,4 roku. Přibývá i nekvalifikovaných, odhalil průzkum
Více informací
Soudy
SPD do zprávy o extremismu nepatří, rozhodl soud. Rakušanovo ministerstvo se odvolá
Více informací
Nehody
Fatální nehoda náklaďáků na D0: Na místě jsou mrtví, záchranářský vrtulník odlétl prázdný
Více informací
Dusno na summitu NATO: Držte Trumpa od Zelenského dál, přejí si spojenci. V zákulisí zuří spory

Dusno na summitu NATO: Držte Trumpa od Zelenského dál, přejí si spojenci. V zákulisí zuří spory

Hrůzný čin otřásl Slovenskem: Matka ubodala svého malého syna. V kufru ho přivezla na policii

Hrůzný čin otřásl Slovenskem: Matka ubodala svého malého syna. V kufru ho přivezla na policii

VÝSTRAHA před spalujícím vedrem: Dusno vystřídají prudké bouře, podívejte se, kde udeří

VÝSTRAHA před spalujícím vedrem: Dusno vystřídají prudké bouře, podívejte se, kde udeří

CNN Prima News ■ Lifestyle Lidé Rozhovor

Kupka: Dálniční síť bude do osmi let. Kde se pojede 150 km/h a budou řídit sedmnáctiletí?

  • Téma: Rozhovor
  • Vojtěch Šeliga
  • 19. února 2022 05:36
Ministr dopravy Martin Kupka (ODS)

Ministr dopravy Martin Kupka (ODS) Zdroj: Profimedia.cz

  • Zavřít
Ministr dopravy Martin Kupka (ODS)

Ministr dopravy Martin Kupka (ODS) Zdroj: Profimedia.cz

Dálniční síť by mohla být dokončena do roku 2030, musela by se však urychlit příprava problematických úseků. Týká se to například citelně chybějícího Pražského okruhu, zbytku dálnice D1 u Přerova nebo propojení Brna s Vídní na dálnici D52, na které se čeká dlouhá desetiletí. V rozhovoru pro CNN Prima NEWS to řekl ministr dopravy Martin Kupka (ODS).

Seznam.cz banner

Před pár měsíci jste nastoupil do funkce. Co si myslíte, že za vámi po jednom volebním období zůstane?
Pevně doufám, že se podaří rozšířit dálniční síť o 200 kilometrů. Ještě důležitější je pohnout v přípravě s klíčovými stavbami, jako je severní část Pražského okruhu, středočeská D3 nebo nachystat i ty nejvzdálenější úseky dálnice D35 až u Mohelnice. Samozřejmě musíme posunout všechny další očekávané stavby. Například u D11 v příhraniční části směrem k Polsku chceme dosáhnout maximálního zrychlení, protože polská strana tam dálnici přivede zřejmě rychleji, než se to podaří nám. Posuneme také karlovarskou D6. Do roku 2025 bychom určitě chtěli dovést dálnici D3 až k rakouské hranici a poté bude zbývat pouze zmíněná středočeská část. Znovu zdůrazňuji, že ještě důležitější je připravit stavby a překonat celou řadu problémů. Dlouho se táhne D1 a poslední zbývající úsek u Přerova, nebo D52, která ještě nemá přichystané pokračování k rakouské hranici. To jsou klíčové projekty pro nadcházející období.

Co plánujete na ministerstvu mimo samotnou přípravu a výstavu infrastruktury?
Byl bych rád, kdyby to bylo období opravdu spjaté s digitalizací, kdy se bude řidičům pomáhat, aby nemuseli tolik na úřady a spoustu věcí mohli řešit z domova. Nebudou muset cestovat s plastovou kartičkou řidičského oprávnění, protože registr má aktuálnější informace, než může být kartička, kterou u sebe nosíme. Určitě přichystáme novelu zákona o silničním provozu, kde chceme přijít s novinkami, jako je řízení od 17 let v doprovodu, což je výrazný krok, který bez represe reálně přispívá ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu, protože první rok jízdy se zkušeným mentorem skutečně učí řidiče lépe předvídat a chovat se v silničním provozu ohleduplně, jak ukazují zkušenosti ze zahraničí. Autoškolu by lidé absolvovali před sedmnáctým rokem věku a od sedmnácti by mohli řídit s doprovodem.

Stavba dálnice

Vznikne další dálnice na Moravu? Podívejte se na dopravní priority nové vlády

Doprava

Co se týče priorit infrastruktury, tak vaši předchůdci v čele s Karlem Havlíčkem (ANO) tvrdí, že vám stačí pouze dotáhnout projekty, které již oni přichystali, a tím své plány splníte. 
Kdyby to bylo tak jednoduché, jásal bych a pana Havlíčka pochválil, ale bohužel to tak není. Dostavba D1 má zásadní problém, se kterým si musíme poradit, stejně tak Pražský okruh není připravený. Především severní části stavby 518, 519 a 520 ještě nemají dokumentaci EIA, to je úkol letošního roku. Stále neexistuje do finále dotažená dohoda s jednotlivými městskými částmi a středočeskými obcemi. V případě D35 není připravené financování, takže tohle je vše přede mnou. Nikdy jsem neměl zájem ani snahu se chlubit cizím peřím. Taky velmi dobře vím, že ti, kteří přijdou po mě, budou navazovat na připravené stavby a byl bych rád, kdybych jim jich mohl předat co nejvíce a mohli se potýkat s co nejmenšími problémy. Každý, kdo něco stavěl, třeba jenom garáž, tak ví, že v případě každé stavby se najde nějaká komplikace a těžkost. Od prvního dne řešíme například protahování stavby D3 u obchvatu Českých Budějovic. Svět nefunguje pohádkově.

Zmínil jste Pražský okruh. Nedávno zazněl termín dokončení 2035, dříve se přitom hovořilo o dřívějších datech...
To je informace, kterou někde zmínil snad pan starosta Prahy 7 Jan Čižinský, možná to myslel jako svůj volební program. Já bych byl rád, kdyby se to podařilo výrazně dříve. Kolem Pražského okruhu se opravdu přešlapovalo dlouho, politici neměli dost odvahy a zřejmě neodvedli dost práce k tomu, aby se podařilo stavět a to především v té severní části, kde je nutné najít shodu s těmi, kteří by v blízkosti stavby měli žít. Praha, Středočeský kraj a celá Česká republika tuhle stavbu opravdu potřebují. Když se podíváte jinam do Evropy, tak metropole podobného významu, jako je Praha, takové okruhy již mají. To, že pro Prahu není dokončený vnitřní a vnější okruh, způsobuje v životě Pražanů každodenní problémy. Tady nejde jenom o splnění nějakého vládního úkolu. Za touto stavbou stojí reálně zlepšení života pro desítky až stovky tisíc Pražanů. Přetížené Holešovičky, silnice na Praze 6 a dennodenní smog jsou skutečný problém. Se vší vážností je klíčové tuhle stavbu co nejdříve připravit a dodělat.

Kolem Pražského okruhu se opravdu přešlapovalo dlouho. Politici neměli dost odvahy a zřejmě neodvedli dost práce k tomu, aby se podařilo stavět

Generální ředitel ŘSD Radek Mátl zase hovořil o dokončení základní dálniční sítě do roku 2030. To by se tedy mohlo týkat i okruhu?
To bych si představoval mnohem spíš. Kdyby se to podařilo, tak by to bylo úspěšné naplnění vize. Znamenalo by to, že Pražský okruh bude skutečně připravený k výstavbě na konci tohoto volebního období, konktrétně stavby 518, 519 a 520 a bude se už intenzivně stavět úsek 511, kde byla také celá řada zdržení. Musí se pohnout dopředu D35, dokončit příprava D3 ve středočeské části. Také tady je skutečně mnoho staveb, které se historicky v přípravě zablokovaly – spojení Brna a Vídně neboli dálnice D52. Teď jsme rovněž mluvili se slovenským ministrem o D49, kterou potřebujeme přivést co nejrychleji k hranicím a také jsme se snažili urychlit jednání o přípravě slovenské části po Půchov tak, aby se ulevilo intenzivně využívanému tahu silnice E50 mezi Slavkovem a Trenčínem.

Dálnice D8 v Českém středohoří (ilustrační foto)

Dálniční síť bude hotová v roce 2030, věří Mátl z ŘSD. Náklady by mohla pokrýt EU

Doprava

Takže věříte, že skutečně do roku 2030 bude i třeba spojení Brna s Vídní?
Ano, rok 2030 je skutečně velkou výzvou, abychom tyhle největší zátěže měli hotové. Znamenalo by to provázání všech velkých sídel, dokázali bychom zprovoznit kompletní alternativu k D1. Měla by v tu chvíli stát D3 do Českých Budějovic, D6 až do Karlových Varů. Jsou to klíčové věci pro další rozvoj ekonomiky, ale také pro to, aby se lidem v zemi žilo lépe.

Bývalý ministr Karel Havlíček se chlubil tím, že dokázal zajistit vysoké rozpočty pro dopravní investice. Věříte, že dokážete peníze na dopravu zajistit i v dalších letech?
Podařilo se nám udržet rozsah investic jak na železnici, tak v dálniční síti v plném rozsahu. Možná bychom se měli zeptat pana Havlíčka, proč i v tom obrovském schodkovém rozpočtu nepamatoval na věci, které sliboval. Asi se mu z té paměti vykouřily. Kromě toho, že jsme bez jediného škrtu udrželi investice, tak dál řešíme další důležité stavby. To je příklad modernizace železničního spojení od Břeclavi ke slovenské hranici, kdy musíme sladit kroky se slovenskou stranou, která plánuje zvýšení rychlosti na 200 km/h. My tam chceme perspektivně dovést vysokorychlostní trať, takže se musíme domluvit na podobě propojení těchto dvou důležitých tras. Přestože na tyto projekty nebyly peníze v původním rozpočtu s dramatickým schodkem, tak přesto je budeme schopni realizovat. Totéž platí o začátku stavby železničního spojení z centra Prahy na Letiště Václava Havla a Kladno. Také tam se letos začne, přestože na to finanční prostředky nebyly.

Rok 2030 je skutečně velkou výzvou, abychom tyhle největší zátěže měli hotové. Znamenalo by to provázání všech velkých sídel

Když hovoříme o železnici, v jakém časovém rozmezí se lidé dočkají slibovaných vysokorychlostních tratí?
Byl bych rád, kdyby se podařilo začít s prvními kilometry ještě před koncem tohoto volebního období. Znamená to také výrazně urychlit nezbytné legislativy. Vysokorychlostní tratě představují unikátní projekt z hlediska vývoje jak české ekonomiky tak české infrastruktury. Všude tam, kde se ve světě vybudovaly, měly přímý vliv na další rozvoj daného území. Je to důležité také z hlediska, abychom uvolnili současné konvenční koridory jak v poptávce po osobní regionální dopravě, tak rovněž abychom tam dostali víc nákladních vlaků a mohlo se konečně splnit avizované převádění části nákladů ze silnic na železnici. Tratě budou znamenat i lepší propojení jednotlivých sídel České republiky. Cestující z Českých Budějovic, z Karlových Varů či z Hradce Králové bude moct cestovat rychleji jak do zahraničí tak v rámci Česka. Efektivně se dostanou třeba z Karlových Varů do Brna.

Praha východ – Správa železnic

Sci-fi blíže realitě? Rychlovlaky budou v Česku do sedmi let, podívejte se, kudy pojedou

Doprava

Nedávno jste zveřejnili výsledky sčítání dopravy na českých silnicích a dálnicích. Řekla vám tato data něco nového, co ovlivní budoucí priority?
Ještě to pětkrát podtrhlo potřebu dostavby Pražského okruhu, protože současné nedokončené úseky jsou ještě o to víc zatížené, jelikož musí odvádět práci i za úseky, které ještě neexistují. To platí také o Brně, kde dochází k zatížení dalších komunikací. Tohle jsou důležité apely a výzvy, které vychází ze čtení aktuálních dat – posílení kapacity dálnic v blízkosti Prahy a Brna, rozšíření pruhů u Brna, které se chystá. Sčítání dopravy ukázalo, jak je důležité skutečně dotáhnout dálniční síť. Kromě rychlejšího spojení zkrátka přináší okamžitou úlevu těm, kteří do teď žili na tranzitních tazích a byli dennodenně zatěžováni obrovským množstvím dopravy. V tomto směru je výstavba dálniční sítě důležitým krokem i pro životní prostředí a pochopitelně i pro bezpečnost dopravy. Míra rizika je z hlediska dopravních nehod na dálnicích menší než na zbylé síti.

Chystáte se také zvýšit nejvyšší povolenou rychlost na některých úsecích dálnic na 150 km/h. V některých západních státech jdou přitom opačným směrem jak z bezpečnostních tak ekologických důvodů. Ke snížení rychlosti došlo například v Nizozemsku, v Německu o tom uvažují. Co vás k tomu tedy vede?
Německo je pro nás inspirativní. Je potřeba zdůraznit, že i z hlediska německé dálniční sítě, což je jistě dáno i její kvalitou, má Německo procentuálně méně dopravních nehod než Česká republika, přestože tam omezená rychlost na mnohých úsecích není. To je přeci důležitý argument. Už předchozí vláda uvažovala ve svém návrhu o plošném zvýšení rychlosti na 140 kilometrů v hodině. Stejnou rychlostí je možné jezdit po dálniční síti v Polsku a ani tam to nemá negativní dopad na bezpečnost silničního provozu. My bychom chtěli udělat krok ještě dál a v návaznosti na telematiku umožnit řídit dopravu inteligentním způsobem, jak to můžeme vidět třeba v Rakousku či v Německu, kde se v okamžiku zhoršených povětrnostních podmínek sníží rychlost třeba na 100 kilometrů. Na moderních částech dálnic, třeba na nové D11, nebo na D1 na Ostravu, kde je i více pruhů, můžeme rychlost bez negativního dopadu na bezpečnost dle mého názoru bezpečně zvýšit. Určitě by se jednalo o lokální navýšení.

Co se týče ekologických argumentů, tak například argumentovat v českém prostředí větší produkcí emisí, to je jako kdybychom ztratili smysl pro proporce. V okamžiku, kdy u velkých měst stojí auta v mnohahodinových zácpách, tak je negativní vliv mnohonásobně vyšší, než lokální zvýšení rychlosti.

K tématu

Doprava
Dálnice D1 směrem z Prahy do Brna

Dálniční boom v roce 2022 nenastane. Otevře se pouze 25,5 kilometru nových dálnic

K tématu

Doprava
Dálnice D8 v Českém středohoří (ilustrační foto)

Povolit na českých dálnicích 150 km/h? Nová vláda je pro, na Západě naopak zpomalují

Tagy:
dálnice doprava Vídeň Brno ODS Karel Havlíček Martin Kupka Pražský okruh Praha Přerov Dálnice D1
Vojtěch Šeliga

Vojtěch Šeliga

redaktor FTV Prima, CNN Prima NEWS

Všechny články autora
Sdílejte článek Facebook X.com
Zobrazit komentáře ke článku

Právě se děje

09:36

Lipno versus rakouské jezero: Čemu dávají Češi přednost a kde se levněji ubytujete?

09:34

Zdravotnictví máme dostupné, ale musí být efektivnější, říká náměstkyně ministra Matoušková

09:19

Smrt malého Tomáška kvůli parazitovi: Pracovníci bazénu zpochybňují, že se nakazil u nich

09:12

Předčasný porod za milion a půl, zlomeniny skoro za půl milionu aneb Cestovní pojištění se vyplatí

09:00

Architektura nesmí zabíjet: Proč musíme chránit ptáky před sklem

Další zprávy

Mohlo by vás zajímat

Tento typ rakoviny se šíří skrytě a znepokojivou rychlostí. Následující příznaky nepodceňujte

Tento typ rakoviny se šíří skrytě a znepokojivou rychlostí. Následující příznaky nepodceňujte

Rozhodčí z Kladna skočil kvůli požáru z okna a zlomil si obě nohy. Poté se vydal pískat zápas

Rozhodčí z Kladna skočil kvůli požáru z okna a zlomil si obě nohy. Poté se vydal pískat zápas

Místo Hitlera „hajlující“ Musk: Rakušan to schytává za památeční video. Drzost, zuří Vondráček

Místo Hitlera „hajlující“ Musk: Rakušan to schytává za památeční video. Drzost, zuří Vondráček

Návrhy pro vás

Žebříček nejhorších jídel světa. Umístily se i tři české pokrmy, vévodí skandinávská kuchyně

Žebříček nejhorších jídel světa. Umístily se i tři české pokrmy, vévodí skandinávská kuchyně

Sníh, jak ho neznáte: Jak rychle padá i z čeho se skládá. A vločky nejsou bílé

Sníh, jak ho neznáte: Jak rychle padá i z čeho se skládá. A vločky nejsou bílé

TEST: Obstáli byste u přijímaček na střední školu? Ověřte si své znalosti z českého jazyka

TEST: Obstáli byste u přijímaček na střední školu? Ověřte si své znalosti z českého jazyka

prima-cnn-news

Dusno na summitu NATO: Držte Trumpa od Zelenského dál, přejí si spojenci. V zákulisí zuří spory Postoj k euru? V ODS se neshodnou. Fiala postupně otáčí, lidem doporučuje přemlouvání VÝSTRAHA před spalujícím vedrem: Po dusnu se přiženou prudké bouře, podívejte se, kde udeří

prima-zeny

Prima slaví 32. narozeniny. Přináší nabitý letní program i řadu podzimních trháků Novinky ze ZOO: Karolína s Danielem balí kufry, Marka zatknou a Happy odmítne máma Nová láska Lambory? Chtěl bych věřit, že jsme si vytvořili pouto, říká o koni Samovi

prima-zoom

Kolik stojí nejdražší sýr na světě? Peklo, jaké jsme do té doby nezažili. Velitel dobrovolných hasičů popsal boj o vesnici v Českém Švýcarsku Při srážce dvou letadel nad Německem zahynulo 71 lidí. Velká tragédie skončila ubodáním dispečera

prima-fresh

Dukkah – dokonale nadrcený zázrak z Egypta dochutí zeleninu, maso i polévky Třešňový mřížkový páj – křehký koláč plný šťavnatého letního ovoce Francouzský salát Niçoise – ideální letní oběd osvěží, zasytí i dodá bílkoviny

prima-cool

RECENZE: F1 s Bradem Pittem Nechtěl jsem, aby s tím žily moje děti. Johnny Depp se ohlédnul za největší kauzou svého života Nejdrsnější film roku v necenzurovaném traileru: Toxického Avengera většina lidí nedokouká

playboy

Co vás čeká v červnovém vydání magazínu Playboy? Johnny Depp: Muž, který si raději zničil život, než aby lhal Tvrdá čísla, měkký mozek: Osm drinků týdně může zkrátit nejen večer, ale i život

lajk

Rychlé miliony českých influencerů: Sharlota a Stejk přiznali konkrétní částky Xholakys chce seknout se svlékáním. V nové kariéře chce lidem pomáhat duševně Rychlé a efektivní, peníze vydělaný, komentoval prohru Kuběnka. Koho vyzval do dalšího zápasu?

prima-living

Květiny na slunce: 10 trvalek a letniček pro zahradu i balkon Rychlá letní bábovka ze šlehačky s pikantním červeným rybízem Nenechte se otrávit! Jak rozeznat muchomůrku tygrovanou od růžovky a šedivky?

Populární témata

Jak zhubnout Nejlepší filmy 2024 Nejlepší horory TV program Změna času Partie Počasí Kdy budou volby ZOO Nové začátky Auto – katalog 7 pádů Honzy Dědka Volby 2025 Svařené víno Tatarák podle Pohlreicha Aloe vera Pěstování lichořeřišnice Výpočet ascendentu Tvarohové knedlíky Nejlepší palačinky Švestkový koláč

O FTV Prima Management Volná místa Press Reklama Castingy a výzvy HbbTV Kontakty Podmínky užívání Zpracování osobních údajů Cookies Nápověda Vlastník FTV Prima spol. s r.o. Redakce Nahlásit chybu Nastavení soukromí
App Store Google Play
© FTV Prima spol. s r.o.