Uzávěrka podání přihlášek do 25. ročníku Effie Czech Republic se blíží. Do soutěže reklamní a marketingové efektivity, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), mohou agentury a zadavatelé své kampaně zaslat do 12. srpna. Jubilejní ročník přinese nové partnery, kategorie i ceny.
Do 25. ročníku soutěže reklamní a marketingové efektivity Effie Czech Republic mohou agentury i zadavatelé přihlašovat své kampaně posledních několik dnů. Řádný termín pro podání přihlášek je už 12. srpna. Nově je možné soutěžit v kategorii Digitální marketing a vyhlášena bude také Cena za nejefektivnější využití YouTube i speciální ocenění skupiny Prima za nejefektivnější videoreklamu v prémiovém obsahu.
„Jsme rádi, že můžeme dosavadní mediální spolupráci se soutěží Effie posunout dál a ocenit své klienty za nejefektivnější využití videoreklamy v prémiovém obsahu. Reagujeme tak na současný trend, kdy se mění návyk diváků při sledování televize, a tomu by se měli uzpůsobit i klienti při komunikaci své značky. Již na začátku letošního roku jsme klientům představili na českém trhu novinku – crossplatformní měření reklamy, které kombinuje výsledky kampaní v TV a on-line,“ říká Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.
Novinky letošního ročníku Effie budou zaměřeny zejména na oblast digitálního marketingu a také na inovativní využití videoobsahu, a to zejména díky dlouhodobému partnerství s FTV Prima a nově navázanému partnerství s českým Googlem.
„Tato kategorie je příležitostí ocenit efektivní digitální kampaně a začít v rámci Effie věnovat digitálu takovou pozornost, jakou si v dnešní době zaslouží,“ shrnuje přínos kampaně Managing Directorka WMC Grey a členka poroty Adéla Krausová.
Kdo se může přihlásit?
Své projekty mohou do soutěže přihlásit agentury, jejich přímí zadavatelé a také zástupci soukromé i veřejné sféry, a to pomocí on-line přihlašovacího formuláře na webových stránkách soutěže. Podmínkou k řádné registraci je, aby kampaně proběhly v období od 1. ledna 2021 do 30. června 2022. Projekty je možné přihlásit současně do všech kategorií. Výjimkou je pouze kategorie Malý rozpočet, která v žádné další kategorii soutěžit nesmí. Přihlášky je možné podávat v řádném termínu do 12. srpna a poté ještě v mimořádném termínu do 19. srpna.
Slavnostní předávání cen Effie se uskuteční 23. listopadu v Kině Lucerna. Moderátorem galavečera bude již tradičně ředitel AKA Marek Hlavica. „Effie si za 25 let na marketingovém trhu vybudovala pevné jméno, a stala se tak nejrespektovanější oborovou soutěží. Slavnostní předávání cen je významnou událostí, které se rádi účastní i absolutní špičky marketingového oboru,“ vysvětluje Hlavica.
Vítěze jednotlivých kategorií vybere porota složená ze zástupců zadavatelů, komunikačních agentur, mediálních agentur, výzkumných agentur (členů sdružení SIMAR) a zástupců odborných médií a nově také zástupců Google. Oceněny budou projekty z celkem šestnácti různých kategorií.