
Interview PLUS, Radek Klouda - 27.1. v 14:44
Společnost BaseLinker přichází na český a slovenský trhy s velkými ambicemi. Klientům, kteří provozují e-shopy, chce pomoct šetřit čas i peníze, a to díky speciální platformě, která slouží ke zpracování objednávek. Starosti díky tomuto zázemí mohou prodejci nechat na našich bedrech, sdělil v pořadu Interview Plus generální ředitel Radek Klouda.
„Naše IT společnost vyvinula platformu, která slouží k propojení e-shopu do světa i lokálních internetových tržišť a dalších prodejních kanálů. Zároveň pomáhá šetřit náklady i čas, a to tím, že v platformě je veškeré zpracování objednávek,“ přiblížil generální ředitel společnosti BaseLinker.
Technologie, kterou uvádí na trh prostřednictvím BaseLinker platformy, otevírá dveře k růstu on-line podnikání doma i v zahraničí tím, že listuje produkty na známých tržištích, jako je Amazon, Allegro, eMag, eBay nebo třeba MALL, Heureka, Zboží.cz či Glami.
Platforma je také napojená na fakturační systémy a má jeden jednotný sklad, který se mění podle toho, jak e-shop prodává. „Máme zhruba 15 tisíc klientů a ti prodávají do 180 zemí. Nezávisle na tom, kde jste, vás dokážeme napojit na velké globální market placy,“ objasnil výhody Klouda.
Prodej kdekoli na světě
Díky tomu pak může klient svoje zboží prodávat kdekoli na světe. „Připojíme vás na zásilkové služby, které vám v dané konkrétní zemi řeší dopravu,“ doplnil v pořadu Interview Plus.
I když v tuzemsku je BaseLinker čerstvý nováček, úspěchy už společnost zaznamenala na jiném trhu. „Aktuální statistiky říkají, že se nám podařilo zvýšit prodej i o 80 procent. Zvýšení obratu je jeden z klíčových důvodů, proč e-shopy platformu BaseLinker využívají,“ vysvětlil.
Zvlášť ve velmi exponované době může prodejcům tento systém vytrhnout trn z paty. „Zejména v předvánočních prodejích a shonu dokážeme rutinní procesy plně automatizovat, a tím nabídnout optimalizaci prodejního procesu. Starosti můžete nechat na bedrech BaseLinkeru,“ ubezpečil Klouda.
Česko jako král e-shopů
Na českém trhu je společnost týden, podle generálního ředitele BaseLinkeru však už nyní společnost eviduje velký zájem ze strany klientů. „Budujeme prodejní tým, který nestíhá. Snažíme se mít kompletní systém podpory, která pomůže klientům, aby napojení zvládli sami bez toho, aby se orientovali v IT,“ sdělil.
BaseLinker, založený v roce 2006, v Polsku používá více než 50 procent internetových obchodů. Velká očekávání jsou i na českém trhu. „Jdeme sem s velkými ambicemi, český a slovenský trh má ve světě největší počet e-shopů na obyvatele. Prostor je a my se snažíme klientům platformu přiblížit tím, že jim opravdu pomáhá,“ podotkl Klouda.
Tyto benefity chce společnost zúročit a stát se dominantním hráčem na trhu. K tomu by jim měly pomoci i bezkonkurenčně nízké poplatky za služby. Aktuálně má BaseLinker přes 60 zaměstnanců. „Duší je to pořád startup. Naši zaměstnanci e-shopy měli, znají problematiku a spokojenost je i z jejich strany. Je to čistě startup, nechceme z toho nic komerčního,“ dodal generální ředitel Klouda.